truskawka - jak to zrobic???

1. Data: 2006-06-27 20:52:42

Temat: truskawka - jak to zrobic???
Od: "Nata-Lee" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak to zrobic?

1) kiedys w kubeczkach sprzedawali "truskawke homogenizowana" - takie lody,
smiksowana truskawka w kubeczkach. wiec jak to zrobic i zakonserwowac?
wystarczy zmiksowac i zamrozic?

2) jak mozna taki zmiksowany sos przechowac w postaci plynnej? czy wystarczy
dodac cukru do smaku i po sloikach? czy trzeba pogotowac? czy trzeba
przechowywac w lodowce czy zwyczajnie w szafce? i jak dlugo mozna to
trzymac?

dzieki za pomoc

2. Data: 2006-06-27 21:51:45

Temat: Re: truskawka - jak to zrobic???
Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Nata-Lee" <b...@b...pl> wrote in message
> [...]
> wystarczy dodac cukru do smaku i po sloikach? czy trzeba pogotowac? czy
> trzeba przechowywac w lodowce czy zwyczajnie w szafce? i jak dlugo mozna

Kidys w telewizorach widzialem taki przepis - genialny...
kilo truskawek - szypulki wyjete i wydrazony ten zielony narost pod
szypulka - pokrojone w talarki
butelka czerwonego wina
1/4 szklanki miodu
1/2 szklanki cukru
starta skorka z jednej cytryny
lyzeczka czarnego swiezo mielonego pieprzu.

Wymieszac i wstawic do lodowki na 2-3 godziny. A potem dodawac do
wszystkiego.
Pycha - wielkorotnie wyeksperymentowane!

3. Data: 2006-06-28 11:04:00

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nata-Lee" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wystarczy dodac cukru do smaku i po sloikach? czy trzeba pogotowac? czy
> trzeba przechowywac w lodowce czy zwyczajnie w szafce? i jak dlugo mozna
Moja mama wczoraj zrobiła - truskawki + cukier w mikser i do kubeczka.
Twarde po zamrożeniu ale chwila na zewnątrz i jest pycha. A co ty chcesz
konserwować to nie wiem ;)

Pozdr
CAT

4. Data: 2006-06-28 11:29:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Catalyst" <c...@i...pl> wrote in message

> [...]
> Moja mama wczoraj zrobiła - truskawki + cukier w mikser i do kubeczka.
> Twarde po zamrożeniu ale chwila na zewnątrz i jest pycha. A co ty chcesz

Do niedawna miałem swoje truskawki zamrożone, jeszcze mam aronię - będzie do
nowej, gdyż prócz kobylaka jest to doskonałe lekarstwo na biegunki
(salmonellozę)...

5. Data: 2006-06-28 11:48:49

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>gdyż prócz kobylaka jest to doskonałe lekarstwo na biegunki
> (salmonellozę)...

Co, truskawki?

Pozdrawiam,
Akulka

6. Data: 2006-06-28 12:12:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Akulka" <s...@g...pl> wrote in message
> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Co, truskawki?
>
> Pozdrawiam,
> Akulka

Aronia - nie czytałaś ze zrozumieniem - wina upału, ale u mnie się ochładza
i w domu i na dworze 25°C.

Obieranie fasolki szparagowej
Maszyna do lodow
S!