truskawki

21. Data: 2004-06-22 21:07:43

Temat: Re: truskawki
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Moje wszystkie sześć sztuk były kwaśne - nie słodziłam bo do domu
> nie doniosłam;-)

Ale to łakome :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek, który na nowo odkrywa, że 'Senga Sengana' to jest to.
--
Pewna anorektyczka z Bachotka
strasznie schudła i była tak wiotka,

22. Data: 2004-06-22 21:16:01

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2004-06-23 07:09:10

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Użytkownik "Iza Wójcik" <i...@h...pl> napisał w wiadomości

> Ja kupilam kilka lat temu "komplet" truskawkowy zlozony z kilku odmian w
> firmie Markiewicz. Bardzo sobie chwale mimo ze nie lubie sklepow
> wysylkowych.
> Truskawy mam dorodne mimo ze niezbyt wiele sie nimi zajmuje.
> W tej chwili dojrzewaja, sa slodkie i mieciutkie. ( Mieszkam w Katowicach
> wiec moze klimat bardziej sprzyjajacy ;-))))

Nic z tego, u mnie stare od Markiewicza też są słodkie, tyle, że lata swoje
już mają. Ciekawe, że mimo to owoce niewiele straciły na jakości.

Pozdrawiam Halina

24. Data: 2004-06-23 07:11:26

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

> Ja też mam taki "komplet" od Markiewicza, razem 9 odmian. Niektóre są
pyszne
> inne wylądują w tym roku na kompoście bo pastewne jakieś są.

No właśnie, czy ktoś wie jak się nazywają takie duże, różowe, pękate,
pyyyszne :)

Pozdrawiam Halina

25. Data: 2004-06-23 07:47:52

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Moje wszystkie sześć sztuk były kwaśne - nie słodziłam bo do domu nie
> doniosłam;-)

Bo najlepsze są prosto z grządki z piaskiem zgrzytajacym w zębach.
A jak już mają być na talerzu, to wolę właśnie coś w rodzju melby.
A słodzenie czegokolwiek rzeczywiście jest wbrew naturze ;-)
choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

26. Data: 2004-06-23 15:19:45

Temat: Odp: truskawki
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hehe
> a przez to
> ze mniej smaczne to nie sa tak chetnie zrywane

Pastewne bo twarde jakieś takie są. I pestki nie są zatopione w miąższu,
tylko raczej na wierzchu, truskawka robi się przez to jeżopodobna ;)))

pozdrawia
samaki

27. Data: 2004-06-23 17:11:54

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger napisał:

> Bo najlepsze są prosto z grządki z piaskiem zgrzytajacym w zębach.

Oczywiscie, trzeba tylko uważać na ślimaki:)

> A jak już mają być na talerzu, to wolę właśnie coś w rodzju melby.
> A słodzenie czegokolwiek rzeczywiście jest wbrew naturze ;-)

Dobrze, że dałaś emotikonkę:-)

Pozdrawiam
Marta, która zaczyna dzień od batonika i słodzonej kawy:-)

28. Data: 2004-06-23 17:14:14

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Halina napisał:

> No właśnie, czy ktoś wie jak się nazywają takie duże, różowe, pękate,
> pyyyszne :)

Nie wiem czy o te chodzi akurat - bycze serca.

Pozdrawiam
Marta

29. Data: 2004-06-24 07:53:48

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Oczywiscie, trzeba tylko uważać na ślimaki:)

Na truskawkach jakoś nie mam ślimaków :-O

> Dobrze, że dałaś emotikonkę:-)

No przecież natury bywają różne ;-)

> Pozdrawiam
> Marta, która zaczyna dzień od batonika i słodzonej kawy:-)

Jedno mamy wspólne - też zaczynam dzień od kawy :-)
Bez batonika i bez cukru (dziecko, kóre już jest dorosłą
babą, nazwało to "kawa bez wszystkiego")

30. Data: 2004-06-25 09:21:41

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Halina napisał:

> Nie wiem czy o te chodzi akurat - bycze serca.

Z tymi byczymi sercami to jak z malinówkami /pomidorami/.

Na rynku każdy sprzedawca zaklina się, że sadzonki pomidorów to malinowe a
truskawek :bycze serca albo dukaty. Moje "unijne" ;) truskawki miały być
dukatami /mimo, że kupowane w sklepie/ :(

Pozdrawiam Halina

Róże, hmm...
piasek i bagno
lato