truskawki - co robic teraz??

11. Data: 2005-08-31 08:53:55

Temat: Re: truskawki - co robic teraz??
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):
> Wstydziłbyś się. Dziadek najlepiej wie co w trawie piszczy.
>
> Pozdrawia Boletus edulis

Dziadek ma działkę a nie plantację.
pozdr. Jerzy

12. Data: 2005-08-31 08:58:06

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 napisał(a):
> I tu się nie zgadzam. Odpukać nie mam żadnego paskudztwa. W zeszłym
roku
> ok. 150 krzaków ogoliłam, a ok.100 nie, bo mi czasu nie starczyło.
> Plonowanie na tych ostrzyżonych było zdecydowanie wieksze.
> Oczywiście różnia się odmianami, ale przy tej samej odmianie zauważyłam
> podobną relację.
> pozdrawiam michalina

Aby to udowodnic potrzebujesz kilku lat obserwacji, truskawki w jednym
miejscu dobrze rosną przez trzy sezony. To był przypadek. Jeśli masz
dobrze przygotowane podłoże i sprzyjające warunki atmosferyczne to
mozesz liczyć na sukces.
pozdr. Jerzy

Konkurs - ostatnie przypomnienie
Co na jesien?
Schowek na narzedzia - jaka technologia ??
Koty :-(
a da sie ten perz glebogryzarka???