truskawki pomocy

1. Data: 2005-08-22 18:24:09

Temat: truskawki pomocy
Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie , czytam grupę od pewnego czasu i mam do Was pytanie.
Chciałabym posadzić sadzonki truskawek tylko wogle nie wiem jakiej odmiany
szukać , ziemia jest dobrej jakości teren raczej nie za słoneczny , pomóżcie
doradźcie .

pozdrwiam ASia

2. Data: 2005-08-22 21:06:25

Temat: Re: truskawki pomocy
Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym posadzić sadzonki truskawek tylko wogle nie wiem jakiej odmiany
> szukać , ziemia jest dobrej jakości teren raczej nie za słoneczny ,
> pomóżcie doradźcie .

Powiedz, ile tych sadzonek potrzebujesz, mam dobra odmianę jest bardzo
smaczna tylko nie znam nazwy.
Mam na zbyciu moze kilkadziesiąt sadzonek.
Acha oddam oczywiście gratis.

Pozdrawiam Jacek Walewski

3. Data: 2005-08-23 05:12:50

Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smaczna tylko nie znam nazwy.
> Mam na zbyciu moze kilkadziesiąt sadzonek.

Myślałam o 50-60 nie mam niestety więcej miejsca :-( , chętnie wziełabym
sadzonki od Ciebie tym bardziej że już smak sprawdzony a to najważniejsze

pozdrawiam ASia

4. Data: 2005-08-23 07:58:57

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:
>tym bardziej że już smak sprawdzony a to najważniejsze

Hmmm, smak jest wazny przy odmianach deserowych, choc rownie wazna jest
odpornosc na choroby grzybowe i bakteryjne. Gdy ktos chce robic
tradycyjne przetwory (smazenie z cukrem, a nie zaden zelfix) wazne jest
tez jak sie rozsmazaja (mam bogate doswiadczenia z tego roku, gdy
musialem kupowac truskawiki i trafialem na rozne odmiany).
pik

5. Data: 2005-08-24 16:33:23

Od: "Ruda" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <N...@o...pl> napisał:
> [...]
> Chciałabym posadzić sadzonki truskawek tylko wogle nie wiem jakiej odmiany
> szukać , ziemia jest dobrej jakości teren raczej nie za słoneczny ,
Hmmm. Moj ojciec bawi sie truskawkami, wiec powiem co wiem z obserwacji:-)

Everest - powtarzajaca, rzeczywiscie masz owoce do pazdziernika, ale malo
smaczna.
Kent - smaczna, dosc wczesna.
Honeyoye - wczesna, smaczna, duza.
Senga Sengana- slodka, doskonala na przetwory, srednio duza.
Dukat - duza, dobra, ale strasznie sie szypulkuje i malo odporna na
dotkniecie - robia sie plamy, jak nie masz wyczucia - typowo deserowa.
Kama- slodka, dosc wczesna, smaczna.
Korona- te znam z Norwegii - w zyciu nie widzialam takich wielkich
truskawek:-)

Pozdrawiam,
Ruda

6. Data: 2005-08-25 14:02:34

Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kama- slodka, dosc wczesna, smaczna.
> Korona- te znam z Norwegii - w zyciu nie widzialam takich wielkich

dzięki wielkie za podpowiedź

pozdrawiam ASia

7. Data: 2005-09-12 19:43:57

Od: "Roman" <r...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wejdź na stronę www.markiewicz.com.pl a napewno coś dla siebie znajdziesz

8. Data: 2005-09-12 23:16:02

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman" <r...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
> Wejdź na stronę www.markiewicz.com.pl a napewno coś dla siebie znajdziesz
>
> Użytkownik "Asia" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
> pomóżcie

Toś Ty Asia czy Roman.
A truskawy tylko od Mirzana - pyszności.
Jeszcze codziennie zbieram ca 30 dkg.
(Skąd jesteś)
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

9. Data: 2005-09-14 11:13:44

Od: "Jolanta Szczupak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nalepsze miejsce na truskawki to miejsce nasłonecznione

10. Data: 2005-09-14 12:15:02

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Szczupak wrote:
> Nalepsze miejsce na truskawki to miejsce nasłonecznione
:)
moj Synus (pare lat temu) powiedzialby
ze jego brzuszejk jest najlepszym miejscem dla truskawek
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

Mój hibiskusik