trzeci migdałek

1. Data: 2003-07-15 12:08:47

Temat: trzeci migdałek
Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój 3-letni synek prawdopodobnie będzie miał usunięty trzeci migdał.Czy
możecie coś napisać na temat późniejszego wpływu braku migdałka na zdrowie
dziecka?

Pozdrawiam Dorota

2. Data: 2003-07-15 12:41:08

Temat: Re: trzeci migdałek
Od: "SMi" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> możecie coś napisać na temat późniejszego wpływu braku migdałka na zdrowie

Ja u swojej córeczki nie widzę żadnego negatywnego. Jest wręcz przeciwnie-
"trzeci" był w stanie agonalnym i tylko wprowadzał infekcje.
Pzdr. Mirek

3. Data: 2003-07-15 13:04:23

Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Miałam usuwany 3 migdał i od tamtego czasu przestałam ciągle chorować na
anginy... nie ma się czego bać!

4. Data: 2003-07-15 20:04:19

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jul 2003, Dorota wrote:

> Mój 3-letni synek prawdopodobnie będzie miał usunięty trzeci migdał.Czy
> możecie coś napisać na temat późniejszego wpływu braku migdałka na zdrowie
> dziecka?

nie powinno byc zadnego (zlego) wplywu na zdrowie po jego
usunieciu. Przerosniety trzeci migdalek to patologia

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz