Re: tulipany

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: tulipany
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Sat, 9 May 2015 23:47:02 +0200

Dnia Sat, 09 May 2015 22:25:26 +0200, Krycha napisał(a):

> Posadziłam do ziemi i sprawdzę jak się zachowają.
> Najwyżej zostaną do przeszłego roku.

Niech zostaną. Jeśli wydadzą pąki kwiatowe, to je im urwij (same główki, a
łodygi zostaw, bo są zielone, więc asymilują, póki są). Kwitnienie bardzo
osłabia cebule, więc nie zdążyłyby po nim zmagazynować do okresu uśpienia
dostatecznej ilości substancji odżywczych, żeby przetrwać w zdrowiu do
następnego sezonu i zakwitnąć.
--

Ikselka
pewni siebie."