tunczyk i ananas

1. Data: 2002-09-09 09:19:32

Temat: tunczyk i ananas
Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie takie o: czy tunczyk z ananasem sie lubia w salatkach?
Chciclabym zrobic taka ze ananas, tunczyk, kukurydza, jajeczko, majonezik i
cebulka....jak mysliscie bedzie zjadliwe...moze macie jakis fajny przepis?

--
__________________________
Justyna

1. Data: 2002-09-09 09:44:18

Temat: Re: tunczyk i ananas
Od: "Magda S" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie takie o: czy tunczyk z ananasem sie lubia w salatkach?

Czy one się lubią, to nie wiem. Wiem, ze ja lubię je w takim układzie ;-)))

Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-09-09 09:52:38

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cebulka....jak mysliscie bedzie zjadliwe...moze macie jakis fajny przepis?

Od dawien dawna to jadamy...
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/salatka_tun
anas.htm
Czasem dokładam jajeczko...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-09 10:05:53

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik walkie <w...@w...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:alhojb$4of$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
> cebulka....jak mysliscie bedzie zjadliwe...moze macie jakis fajny przepis?

takie coś jest pyszne:
dużo tuńczyka w sosie własnym odciśnięte
papryka czerwona pomarańczowa i żółta (niekoniecznie całe, byle tylko
kolorowo)
ananas
kukurydza
majonez
sól, troszkę pieprzu

wkn

1. Data: 2002-09-09 10:17:27

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dużo tuńczyka w sosie własnym odciśnięte
> papryka czerwona pomarańczowa i żółta (niekoniecznie całe, byle tylko

Hmm... nie próbowałam łączyć papryki z ananasem...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-09 10:39:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 Sep 2002 12:17:27 +0200, "Joanna Duszczyńska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

>Hmm... nie próbowałam łączyć papryki z ananasem...

swietna kombinacja, takze jako nadzienie do pieczonej papryki -
ryz, tunczyk, cebulka, sporo pieprzu, nadziac papryki, albo
przylozyc czapeczke papryczna albo bardzo gesty sos serowy i do
piekarnika

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-09 10:42:22

Od: "Elffaran" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:alhsi8$ddp$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hmm... nie próbowałam łączyć papryki z ananasem...
> --

u mnie to co wyzej z papryka marynowana i curry, moze byc jeszcze groszek
albo fasolka z puszki. Pycha :)

pozdrawiam
Elffaran

1. Data: 2002-09-09 10:42:48

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:bguonus7b0sj1rlifabgkbbqvp0aq9v4n1@4ax.com...

> [...]
> ryz, tunczyk, cebulka, sporo pieprzu, nadziac papryki, albo
> przylozyc czapeczke papryczna albo bardzo gesty sos serowy i do

Zadnego kaszowego wypelniacza w srodku? Czy moze troche to z serem wymieszac
(taka mam intuicje) zamiast sosu serowego... A ten tunczyk to z puszki
oczywiscie?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-09 10:53:28

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zadnego kaszowego wypelniacza w srodku?

jest ryz, pewnie mozna zamienic z kasza

Basia

1. Data: 2002-09-09 11:31:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 Sep 2002 12:42:48 +0200, "Joanna Duszczynska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>(taka mam intuicje) zamiast sosu serowego... A ten tunczyk to z puszki

tam ryz na 1. pozycji wystepuje. ja biore tunczyka (puszkowanego)
w zalewie nie w oleju, ale to nie ma znaczenia.. sos serowy lub
czapeczka dziala jak przykrywka co nie pozwala wilgoci uciec ze
srodka

Trys
K.T. - starannie opakowana

sosy