turkuć podjadek

21. Data: 2006-05-30 16:47:30

Temat: Re: turkuć podjadek
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika" <m...@o...pl> wrote in message
news:op.tadg0q0pmatu4y@monika...

> One są słodkie! Widziałam gorsze paskudztwa a turkucie naprawdę wyglądają
> miło ;)
> W podanym linku są jedynie 2 zdjęcia tych owadów i może nie oddają ich
> uroku. Paskudne zdjęcia to ja mam - kleszcza - opitego, obrzydliwego,
> wielkiego, który sam odpadł od mojego psa bo już nie miał miejsca na
> pobieranie pokarmu... Na życzenię mogę wysłać na maila - fuuu!!!
> http://www.fotomoniki.neostrada.pl/Natura/

He..he, obce psy przychodzą do mojej ręki podkładając miejsca z kleszczami,
abym im wyciągnął. Robię to palcami - niektóre duże jak fasola...

22. Data: 2006-05-30 18:25:02

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie sprzedawaj, szkoda. Moze kasę na lekarza wydaj na kupno i posadzenie
Olszy czarnej.
Gdzieś czytałam w Necie (nie sprawdzalam), ze turkucie jej nie lubią.
amw

>Ewka rozważająca sprzedaż swego perzowiska lub wizytę u psychologa.

Muszki w paproci
jjak wybrać ?
monstera- diabli mnie biorą :(
phalenopsis orchidea