tymochłowicz

1. Data: 2009-12-30 03:11:59

Temat: tymochłowicz
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=7Os7rXB0m9c

on się na starość powiesi.

2. Data: 2009-12-30 09:00:32

Temat: Re: tymochłowicz
Od: Tony Hawk <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-12-30 04:11, tren R pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=7Os7rXB0m9c
>
> on się na starość powiesi.

Wykluczone - on jest 'zarażony spokojem'.
--
Tony Hawk

3. Data: 2009-12-30 14:22:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=7Os7rXB0m9c
>
> on się na starość powiesi.

Ciekawe, czy on już dokonał swego coming out?

;)

Ewa

4. Data: 2010-01-01 16:55:43

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=7Os7rXB0m9c
>
> on się na starość powiesi.

A nie ma nagrań Tymochowicza bez efektu przeganiania much ręką? ;> Np.
widok jedynie gadającej głowy, bo mnie te machanie rozprasza.

A co do meritum. Tymochowicz ma trochę racji. Z moich doświadczeń w
układzie zamkniętym [stała grupa ludzi w pracy, ludzie Ci żyją w stałych
i ograniczonych relacjach prywatnych] wynika, że niektórzy próbują
"zarazić" grupę schematami. Problem w tym, że te schematy mogą mieć
trojakie znaczenie:

- atak "naokoło" kogoś/czegoś [pracy, mnie jako przełożonego,
kierownika, firmy, zasad];

- próba uzyskania wprost przywództwa;

- próba odtworzenia swojego świata prywatnego w pracy i po jego
uzyskaniu przyjęcie znanej sobie pozycji ze świata prywatnego -
niekoniecznie przywódczej;

A ponieważ nie dopuszczam do tego,to nie wiem, który schemat jest
najczęstszy. :)

Pozdrawiam
Flyer

5. Data: 2010-01-01 17:33:20

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-01 17:55, flyer pisze:

> A nie ma nagrań Tymochowicza bez efektu przeganiania much ręką? ;> Np.
> widok jedynie gadającej głowy, bo mnie te machanie rozprasza.
>
> A co do meritum. Tymochowicz ma trochę racji.

ma rację w tym, że to o czym on mówi - jest skuteczne.
ale kreowanie "imidżu emocji" to po prostu fałsz. jest taki moment w tym
filmie, gdzie zadaje widzom pytanie, nie pamiętam dokładnie - ale sens
jest taki:
"ktoś może spytać, czy to nie jest jakieś kłamstwo".
i ona na to pytanie odpowiada "oczywiście, nie".

oczywiście, hehe :)

6. Data: 2010-01-01 18:08:39

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> [...]
> jest taki:
> "ktoś może spytać, czy to nie jest jakieś kłamstwo".
> i ona na to pytanie odpowiada "oczywiście, nie".

Nie tyle kłamie, co się myli z faktami. ;> Logika rozmyta. Mówi prawdę w
30%, mija się z prawdą w 70%. Jego rady działają nie na wszystkich ale
na 30% ludzi - to więcej niż nic. Ale mniej niż Wszyscy. :)

Pozdrawiam
Flyer

7. Data: 2010-01-01 22:35:37

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

flyer wrote:

> [...]
> prawdę w 30%, mija się z prawdą w 70%. Jego rady działają nie na
> wszystkich ale na 30% ludzi - to więcej niż nic. Ale mniej niż

Uważam, że w tych socjotechnikach nie tylko propaguje się kłamstwo, ale w
ogole coś jest zatracone. Jeśli uczy się tego, jak zrobić jakieś wrażenie na
rozmówcy czy na widzu poprzez sztampowe gesty, to jak inaczej można to
nazwać. Ciemny lud to kupi - chciałoby się powiedzieć.
Mnie osobiście moment uświadomienia sobie kiedyś, że szkolenie vipów i
prezenterów na tym głównie polega, sprawił, że oglądając w tv prognozy
pogody zamiast skupić się na podawanych informacjach o aurze - przyglądam
się "idiotycznym" gestom prezentera (który z racji swojego mocno
oraniczonego tematu ma niewielkie pole do popisu). Każdy z prezenterów
usiłuje jakby robić to inaczej i każdy ich wysiłek sprowadza się do jeszcze
większych idiotyzmów. :)

Przy okazji: Wszystkiego najlepszego w Nowym Roczku!

--
Szczęśliwego Nowego Roku
*michał*

trenRrom...oby sie roznili
QRWY PARCHY !!!
SKORUPA
siódma kosmiczna, gdzie jest szósta? za 45 minut? ja jestem!
Do podszywacza