u dziecka

1. Data: 2004-12-06 08:19:45

Temat: u dziecka
Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Utrzymujaca sie goraczka ok.39 w nocy ,dzien wczesniej mały miał wymioty
(bez niegunki),nie przyjmował żadnyh leków,
dopiero teraaz drugi dzień lekarz kazał podawać Biseptol i sole mineralne
,lekarz stwierdził wczoraj ,ze to może byc grypa żoładkowa ,ale nadal
gorączka sie utrzymuje?

Co to może byc?

dzieki
mumu

2. Data: 2004-12-06 08:43:26

Temat: Re: u dziecka
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mumu" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dopiero teraaz drugi dzień lekarz kazał podawać Biseptol i sole mineralne
> ,lekarz stwierdził wczoraj ,ze to może byc grypa żoładkowa ,ale nadal

Dokladnie moze byc to grypa zoladkowa.Kazdy przechodzi ja inaczej,jeden
bezgoraczkowo ,drugiego temperatura trzyma nawet tydzien.
Skoro dziecko nie ma innych objawow (gardlo czyste,osluchowo ok) to pewnie
nie jest to nic innego tylko wlasnie to grypsko.Gdyby sie temperatura
utrzymywala dluzej lub dziecko gorzej by sie poczulo to wartoby pokazac go
ponownie lekarzowi.Najwazniejsze aby duzo pilo i sie nie odwodnilo.

Magda

wspolzycie a Pramolan
Serce
prosze o pomoc w tlumaczeniu