ubranko do chrztu

1. Data: 2004-01-07 14:25:49

Temat: ubranko do chrztu
Od: "Misia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Tak sobie czytam grupke i wpadlam na pomysl.
Za jakies 3 miesiace bede chrzcila moja pocieszke ( okolo maja wiec troszke
cieplej). Wymyslilam sobie, ze zrobie jej ubranko na te okazje. Na szydelku
sprawa mi calkiem niezle idzie, za druty sie jeszce nie zabralam, ale nic nie
stoi na przeszkodzie.
Macie moze jakies wzorki?
Prawdopodobnie potrzebuje rozmiaru 80 lub 86 bo tyle bedzie miala.
A tak apropos. Jak dobrac rozmiar do jakiegostam wzorku?
Pozdrawiam
Misia

1. Data: 2004-01-07 14:45:58

Temat: Re: ubranko do chrztu
Od: "Myszka07" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chłopczyk czy Dziewczynka?

Myszka07 (Swietochlowice)
----------------------
www.kaan.pl/index.php

1. Data: 2004-01-08 07:57:13

Od: "Malwina " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!

> Jak dobrac rozmiar do jakiegostam wzorku?>

Ja robiłam tak: kupione ciuszki (własciwie tylko sweterki) dokładnie
obmierzałam i obliczałam wzór na te rozmiary. Trzeba tylko uważać, bo różne
firmy mają różne wielkości na te same rozmiary.

lanarte
Izabelka!!!!
[makrama szydełkowa] pomocy
[szydełko] wielkanocne jajka poszukuje