uchwyty do torebek - pytanie

1. Data: 2005-08-16 12:24:38

Temat: uchwyty do torebek - pytanie
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

zbadalam w/w temat w pasmanteriach, conieco znalazlam, ale przerazily
mnie ceny - np. 20 PLN za SZTUKE!!! calkiem zwyczajnego metalowego
kolka. czy to musi byc takie drogie?

dore kobiety! :) znacie jakies tansze miejsca
z uszkami do toreb (w szczegolnosci interesuja mnie kolka
drewniane czy bambusowe, dosc grube)? albo jakies ciekawe
patenty na ucha wlasnej roboty?

-- kasica

2. Data: 2005-08-16 13:16:36

Temat: Re: uchwyty do torebek - pytanie
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Katarzyna Kulpa wrote:
> drewniane czy bambusowe, dosc grube)? albo jakies ciekawe
> patenty na ucha wlasnej roboty?
Ja dopiero bede ten temat przerabiac, ale skoro pytasz o wlasne
patenty.... Jesli nie musza to byc sztywne uszy, a jedynie mocne, to
kupujesz jakas gumowa rurke o dowolnej srednicy (ewentualnie izolacja z
przeowdu elektrycznego o duzej srednicy), obszywasz/obrabiasz i masz
dobre, mocne uszy. Przymocowac je mozna na wiele spoosbow.
Moja mama tak wiele lat temu robila uszy do toreb (wiadomo, w sklepach
takich luksusow jak gotowe "uszaste" nie bylo). Takie uszy zawsze
przezyly torbe :)

Pozdrawiam,
robal.

3. Data: 2005-08-16 14:36:18

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> Moja mama tak wiele lat temu robila uszy do toreb (wiadomo, w sklepach
> takich luksusow jak gotowe "uszaste" nie bylo). Takie uszy zawsze

dzieki za patent. myslalam tez o jakichs rurkach, tylko nie
wiem, skad je wziac :)
choc prawde mowiac wolalabym sztywne. niekoniecznie kolka, chetniej
polkola, dosc duze.
ciekawe, gdzie sie zaopatruja producenci torebek.

piszesz, ze przymocowac mozna na wiele sposobow - a jak
na przyklad? jesli sa czyms obszyte, to mozna doszyc do torby
to cos, czym sa obszyte. a bezposrednio?

podobaja mi sie tez uszy koralikowe - sztywny drut z
nawleczonymi nan koralikami. do ciezkich toreb sie
nie nadaje, ale do malutkich, ozdobnych swietne. pewnie
da sie zrobic samodzielnie.

-- kasica

4. Data: 2005-08-16 19:44:03

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> z uszkami do toreb (w szczegolnosci interesuja mnie kolka
> drewniane czy bambusowe, dosc grube)? albo jakies ciekawe

Napisz do Honorka, tylko pewnie będziesz musiała poczekać trochę na
odpowiedź, bo pojechała na wakacje :) Czekają u mnie w domu dwie pary
rączek od Niej i są naprawdę fajne, tylko czasu nie mam na szycie :(.

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

5. Data: 2005-08-16 22:14:24

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:

> Napisz do Honorka, tylko pewnie będziesz musiała poczekać trochę na
> odpowiedź, bo pojechała na wakacje :) Czekają u mnie w domu dwie pary
> rączek od Niej i są naprawdę fajne, tylko czasu nie mam na szycie :(.

czy mam rozumiec, ze Honorek jest producentem fajnych raczek, czy
zrodlem patentow? :)

-- kasica

6. Data: 2005-08-17 07:48:26

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> czy mam rozumiec, ze Honorek jest producentem fajnych raczek, czy
> zrodlem patentow? :)

Ani jedno, ani drugie- ma tajne źródło rączek ;) Napisz do Niej po prostu :)
Pozdrawiam
Julita

7. Data: 2005-08-17 09:03:42

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Katarzyna Kulpa wrote:
> dzieki za patent. myslalam tez o jakichs rurkach, tylko nie
> wiem, skad je wziac :)
W sklepach z wyposazeniem bimbrowni ;)
Poszukaj w jakichs hipach budowlanych - tam na pewno beda miec.

> ciekawe, gdzie sie zaopatruja producenci torebek.
Tego nie wiem, ale w pasmanteriach takie uszy kosztuja kuuupe kasy - za
duzo, biorac pod uwage jakosc.

> piszesz, ze przymocowac mozna na wiele sposobow - a jak
> na przyklad? jesli sa czyms obszyte, to mozna doszyc do torby
> to cos, czym sa obszyte. a bezposrednio?
Tez mozesz doszyc albo przymocowac zatrzaskiem (jesli nie masz maszynki,
to w punkcie, gdzie robia paski - za jakies 2-5 pln powinni zrobic).
Mozna tez dokleic, dowiazac.

Pozdrawiam,
robal.

[szycie] pare wykrojow