uciekinierki

1. Data: 2006-02-23 09:59:01

Temat: uciekinierki
Od: "gazyna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję za podpowiedzi o innych forach.
Jednak jestem pewna, że stare grono ma swoje miejsce gdzie indziej. Gdzie są
na przykład: Skrzacik, Jandulka, Bos, Pusia, Miry dwie, Gocha, Goha,
Honorek,Krysia Thompson, Aga z Tychów, Monika z Rybnika i mnóstwo innych.
Odeszły, zaszyły się gdzieś, a tu same nowe osoby, którym już mało kto pomaga.
Dlaczego tak się stało?
Czy to fair?
Niech one się wypowiedzą, gdzie się teraz spotykają i dlaczego dzielą ludzi na
wtajemniczonych i tych off.
To była taka wyjątkowa grupa :-(((

grazyna

2. Data: 2006-02-23 10:04:48

Temat: Re: uciekinierki
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazyna" <n...@g...pl> napisał

> Jednak jestem pewna, że stare grono ma swoje miejsce gdzie indziej.

No i co z tego?

> Czy to fair?
> Niech one się wypowiedzą, gdzie się teraz spotykają i dlaczego dzielą
> ludzi na
> wtajemniczonych i tych off.

Ty się zastanów nad sobą. Poważnie.
Net to otwarte miejsce i każdy bywa tam gdzie chce bywac i pomaga tym
którym chce.
I to jest fair :-)

Po co mącisz ... ? :-/

Pozdrawiam
MOLNARka ... ludzie to mają problemy :-/

3. Data: 2006-02-23 10:08:20

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazyna napisał(a):
> [...]
> Odeszły, zaszyły się gdzieś, a tu same nowe osoby, którym już mało kto pomaga.

Nie wiem co robia, ale moze: 1. maja inne zajecia, 2. maja dosc
odpowiadania ciagle na te same pytania i prosby (nowe moglyby sie w
koncu nauczyc, ze wszystko jest w faq, a to, o czym do tej pory
dyskutowalysmy mozna znalezc w guglu)

> Czy to fair?

Co? To jakis obowiazek jak juz sie raz siadlo, siedziec na grupie i
odpowiadac kazdemu nowemu na pytania?

> Niech one się wypowiedzą, gdzie się teraz spotykają i dlaczego dzielą ludzi na
> wtajemniczonych i tych off.

Nie przasadzaj. Poza tym, to chyba normalne, ze ludzie, gdy sie blizej
poznaja, bardziej sie lubia i byc moze umawiaja sie na spotkania,
rozmawiaja w inny sposob, przenosza znajomosc grupowa do reala itp. Tak
przeciez robia dorosli ludzie w kazdym srodowisku :)

> To była taka wyjątkowa grupa :-(((

Tylko ciagle komus sie wydaje, ze nagle sie zrobily podzialy, ze czesc
sie obrazila itd.
Dziewczyny, wyluzujcie, takie podejscie bardziej pasuje do dzieci w
piaskownicy niz do doroslych kobiet.

th

4. Data: 2006-02-23 10:22:19

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazyna napisał:

> [...]
> Czy to fair?
> Niech one się wypowiedzą, gdzie się teraz spotykają i dlaczego dzielą ludzi na

Wiesz,jak sie juz tak bardzo nudzisz,z e nie masz nic innego do
roboty,to sobie przejrzyj posty z ostatniego miesiaca,znajdziesz tam
chyba wszystkie wymienione osoby.

--
Agatek (Bytom)

"Uprawianie sztuki to nie zarabianie na zycie.To rozwoj duchowy."
Kurt Vonnegut

5. Data: 2006-02-23 10:32:24

Od: "grazyna" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tylko proszę wymienione o potwierdzenie, bądź zanegowanie, że spotykają się
na jakiejś innej grupie (forum).
Przypuszczam jednak, że mnie zignorują, bo taka jest ich zasada.
Moją intencją nie było mącenie, ale oczyszczenie sytuacji, o której pojęcia
nie mają te nowe siłą rzeczy sklasyfikowane jako "druga kategoria".

grazyna

6. Data: 2006-02-23 10:36:43

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

grazyna napisał(a):
> Ja tylko proszę wymienione o potwierdzenie, bądź zanegowanie, że spotykają się
> na jakiejś innej grupie (forum).

A nawet jesli, to co? Maja do tego pelne prawo i naprawde nie musza
nikomu o tym mowic. Udzielanie sie na grupie nie wymaga
zapisywania/wypisywania/rozliczania sie z liczby wyslanych postow.

> Przypuszczam jednak, że mnie zignorują, bo taka jest ich zasada.
> Moją intencją nie było mącenie, ale oczyszczenie sytuacji, o której pojęcia
> nie mają te nowe siłą rzeczy sklasyfikowane jako "druga kategoria".

A cos bylo brudne? Mam wrazenie, ze szukasz problemu tam, gdzie go nie ma.

th

7. Data: 2006-02-23 10:40:53

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik grazyna napisał:

> [...]
> Moją intencją nie było mącenie, ale oczyszczenie sytuacji, o której pojęcia
> nie mają te nowe siłą rzeczy sklasyfikowane jako "druga kategoria".

No to moze napisz do tych osób na priva,jezeli uznają to za stosowne,to
Ci odpowiedzą.A wywoływanie ich do tablicy w ten sposób swiadczy o
Twojej arogancji.

8. Data: 2006-02-23 10:47:56

Od: "Monika" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy to fair?
> Niech one się wypowiedzą, gdzie się teraz spotykają i dlaczego dzielą ludzi na

Wiesz co? To może Ty też poszukaj sobie jakiegoś przytulnego miejsca w sieci?
Może zaszyły się jak piszesz, bo miały dosyć żerujących na nich hien?

Pozazdrościć problemów...

9. Data: 2006-02-23 11:24:09

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazyna wrote:

> [...]
> Odeszły, zaszyły się gdzieś, a tu same nowe osoby, którym już mało kto pomaga.

W ostatnim miesiacu prawie wszystkie wymienione osoby się pojawiły. A że
nie piszą ciągle? Mają przecież swoje realne życie, a nie tylko
Internet. Czym np. zajęta jest Honorek można się dowiedzieć czytając
wątek z ubiegłego tygodnia "Gratulacje dla Honorka".

Pozdrawiam
Bea

10. Data: 2006-02-23 11:24:28

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazyna" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dlaczego tak się stało?
> Czy to fair?
> Niech one się wypowiedzą, gdzie się teraz spotykają i dlaczego dzielą

melduje, ze bywam tu w miare czesto bo zostalam mianowana kaowcem krakowskim
i przypominam o terminach spotkan a czasem nawet dopisuje sie do innych
postow. faktem jest, ze nie mam zadnych wiekszych problemow robotowych poza
chronicznym brakiem czasu. w zwiazku z tym nie mam tez niczego szczegolnego
do pokazania, chociaz po roku odswiezywalm sobie strone domowa, na ktora
serdecznie zapraszam. (http://www.skrzacik.now.pl)
obiecuje sie poprawic :)

skrzacik

[szycie] patchworki - link do wzorów
[filofany] - link
szydełkowa biżuteria
[szydełko] poszukuję schematu do tego topu
[Wrocław] zdjęcia z lutowego spotkania