uciekinierki

11. Data: 2006-02-23 11:28:40

Temat: Re: uciekinierki
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
news:2490.000000a0.43fd92dc@newsgate.onet.pl...

> Wiesz co? To może Ty też poszukaj sobie jakiegoś przytulnego miejsca w
> sieci?
> Może zaszyły się jak piszesz, bo miały dosyć żerujących na nich hien?
>
> Pozazdrościć problemów...

wiesz co, jako jedna z wyzej wymienionych nie czuje sie ani wykorzystywana
przez grazyne czy kogolwiek, i milo mi jest, ze ktos sie troszczy o mnie.
nie widze w tym nic zle, a wrecz przeciwnie. natomias twoja odpowiedz mnie
zbulwersowala swoja agresywnoscia i brakiem elementarnych zasad dobrego
wychowania.
jesli nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia do siedz cicho a nie
obrazaj ludzi, ktorzy te grupe tworzyli i sa jej wierni.

skrzacik

12. Data: 2006-02-23 11:32:46

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> No to moze napisz do tych osób na priva,jezeli uznają to za stosowne,to Ci
> odpowiedzą.A wywoływanie ich do tablicy w ten sposób swiadczy o Twojej
> arogancji.
> --
> Agatek (Bytom)

to ty tak uwazasz, dla mnie to pytanie jest objawem troski i
zainteresowania. kompletnie nie rozumiem tych odpowiedzi agresywnych i
tracacych arogancja, tak arogancja, ktora przypisujesz innym. proponuje aby
kazda z was (Molnarka, Agatek i Theli) przygladnely sie sobie np. w lustrze
i sprobowaly dojrzec zdzblo ktore macie w swoim oku a nie szukaly belki w
oczach innych i nie odpowiadaly na pytania ktore niemaja nic wspolnego ani
z tematem ani z niczym innym.

skrzacik

13. Data: 2006-02-23 11:32:52

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skrzacik napisał:
> [...]
> jesli nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia do siedz cicho a nie
> obrazaj ludzi, ktorzy te grupe tworzyli i sa jej wierni.

ooooo jakie mocne slowa i takie dosadne,popieram ;)
na osoby ktore zostaly tu wymienione mozna zawsze liczyc ,sa liderkami w
tej grupie i pozdrawiam je serdecznie
kasias

14. Data: 2006-02-23 11:45:59

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik napisał(a):

> [...]
> oczach innych i nie odpowiadaly na pytania ktore niemaja nic wspolnego ani

Skrzaciku, moment, moment... nie widzisz ronicy w tym, co pisze grazyna,
a nasza reakcja?. Ja tu stawalam w waszej obronie. W koncu co to kogo
obchodzi dlaczego ktos pisze albo nie pisze na grupe albo czy
przypadkiem nie rozmawia z innymi w jakis inny sposob. I naprawde nie
musisz sie tlumaczyc, bo problem (wydumany) ma raczej grazyna, nie ty,
nie ja, ani reszta wymienionych.

th

ps. dobra, nie bede sie wiecej odzywac, niech kazdy broni sie sam.

15. Data: 2006-02-23 11:54:15

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reszta wymienionych.
>
> th
>
> ps. dobra, nie bede sie wiecej odzywac, niech kazdy broni sie sam.

problem w tym, ze ty i reszta dziewczyn postanowilysce stanac w naszej
obronie weszac w poscie grazyny problemy, ktorych tam nie ma a za to jest
cieple pytanie co z nami. zazwyczaj nie potrzebuje pomocy gdy ktos mi
nadepnie na odcisk i potrafie sama zalatwiac swoje sprawy. gdyby wiec bylo
tak jak w uwazalyscie moja odpowiedz bylaby diametralnie inna od tej ktora
umiescilam dzis. poza tym jesli potrzebuje pomoc w jakiejkolwiek sprawe to
nia prosze, a nie przypominam sobie abym ciebie czy ktorakolwiek z
pozostalych dzewczy prosila o pomoc.
nie ma tez potrzeby obazc sie tak jak to robisz w post scritptum, raczej
wypadaloby powiedz: ok, pmylilam sie. intenecje grazyny byly inne, nie
umialam ich odczytac wlasciwie, przepraszam.

skrzacik

16. Data: 2006-02-23 11:59:51

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik napisał(a):

> [...]

,,Dlaczego tak się stało?
Czy to fair?
Niech one się wypowiedzą, gdzie się teraz spotykają i dlaczego dzielą

To jest cieple pytanie?
Raczej ,,Mamo, one nie chca sie ze mna bawic, niech powiedza dlaczego
chodza do innej piaskownicy, kiedys to podworko bylo takie mile, buuuu ;((''

> zazwyczaj nie potrzebuje pomocy gdy ktos mi
> nadepnie na odcisk i potrafie sama zalatwiac swoje sprawy.

Ok, wiecej nie bede ;P

> nie ma tez potrzeby obazc sie tak jak to robisz w post scritptum, raczej
> wypadaloby powiedz: ok, pmylilam sie. intenecje grazyny byly inne, nie
> umialam ich odczytac wlasciwie, przepraszam.

Nie, wcale sie nie obrazilam ani nie pomylilam, wiec nie mam za co
przepraszac, raczej moglam poczekac az kazda odpowie ,,kochana grazynko,
jestem zajeta, wiec nie odpowiadam'', ,,tak, rozmawiamy tu... i tu..'',
,,nie, nie rozmawiamy..., a dzielimy na lepszych i tych off, bo...'',
,,tak, masz racje, to nie fair, bo nie odpowiadamy kazdemu po raz
tysieczny na ten sam temat''.

th

17. Data: 2006-02-23 12:01:18

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazyna" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> są
> na przykład: ... Monika z Rybnika i mnóstwo innych.

Grazynko,nie zawsze moge czytac grupe (mam synka 16 miesiecy ktory wymaga
szczegolnej uwagi - urwis nie z tej ziemi) poza tym obowiazki zony i matki,
trzeba zajac sie domem ugotowac obiad, posprzata pranie itd, to nie to co
zanim urodzil sie synek - teraz nie mam czasu na czytanie - mam zaległych
4175 postow - nie jestem wstanie, naprawde.
Jak znajde cos ciekawego to zawsze podrzucam na forum mozesz zobaczyc w
archiwum.
I to chyba tyle na temat mojej niezbyt czestej obecnosci, a bycie tutaj nie
jest obowiazkiem ani przymusem.
Poza tym ilez mozna czytac trzeba tez przeciez kiedys zajac sie swoimi
robotkami.

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

18. Data: 2006-02-23 12:15:58

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@p...onet.pl> napisał

> to ty tak uwazasz, dla mnie to pytanie jest objawem troski i
> zainteresowania.

To się wypowiedz i podziękuj grażynce za troske ;-/

> [...]
> sprobowaly dojrzec zdzblo ktore macie w swoim oku a nie szukaly belki w
> oczach innych i nie odpowiadaly na pytania ktore niemaja nic wspolnego

Tobie się chyba coś pozajączkowało ...
Mogę sobie odpowiadać (pisać) gdzie chce i kiedy chce ... i ani Ty ani
ktokolwiek nie będzie mi dawał rad.
Chciałam to skomentowałam. I tyle.

A swoją droga ... to trochę dziwne, ze wiele osób dopatrzyła sie w poście
grażynki arogancji ... a Ty jako tam wymieniona troski ?

Pozdrawiam
MOLNARka

19. Data: 2006-02-23 12:23:54

Od: "Basia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A swoją droga ... to trochę dziwne, ze wiele osób dopatrzyła sie w poście
> grażynki arogancji ... a Ty jako tam wymieniona troski ?

Ja w tym poście arogancji nie widziałam i myślę, że w ogóle niepotrzebnie to
rozdmuchujecie. Grażynie wpadła myśl do głowy, napisała co myśli, pytała w
grzeczny sposób, gdzie tu arogancja?
Dziewczyny po co te niesnaski, starajmy się zajmować robótkami i nie dopatrywać
w postach koniecznie rzeczy nieprzyjemnych, nawet jeśli coś się komuś napisze,
może nie do końca tak jakby chciał.
Pozdrawiam Was wszystkie serdecznie
Basia

20. Data: 2006-02-23 12:24:47

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ,,Dlaczego tak się stało?
> Czy to fair?
> Niech one się wypowiedzą, gdzie się teraz spotykają i dlaczego dzielą
> [...]

bo byla wjatkowa, a teraz nie jest bo na pytania skierowane do konkretnych
osob odpowiadaja inne osoby, atakujac wprost pytajaca i wpychajac w jej usta
kompletnie bezsensowne domysly.

> To jest cieple pytanie?
> Raczej ,,Mamo, one nie chca sie ze mna bawic, niech powiedza dlaczego
> chodza do innej piaskownicy, kiedys to podworko bylo takie mile, buuuu
> ;((''

to jest twoja interpretacja!

> [...]
> ,,nie, nie rozmawiamy..., a dzielimy na lepszych i tych off, bo...'',
> ,,tak, masz racje, to nie fair, bo nie odpowiadamy kazdemu po raz

nikt nikogo nie dzielil, ty zrobilas to dosc skutecznie swoimi insunuacjami
i ostrymi odpowiedziami.
dlatego EOT.

skrzacik

> th

[szycie] patchworki - link do wzorów
[filofany] - link
szydełkowa biżuteria
[szydełko] poszukuję schematu do tego topu
[Wrocław] zdjęcia z lutowego spotkania