uczniowskie stowarzyszenie do walki z nauczycielami

1. Data: 2003-06-20 14:41:58

Temat: uczniowskie stowarzyszenie do walki z nauczycielami
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

www.strony.wp.pl\wp\globus248
(((cabejaz-nauczycieli.xx.pl)))

Wybieramy top liste 5 najglupszych nauczycieli wejdz opisz swoje doswiadczenia
z tymi stworzeniami i oddaj swoj glos!!!!
ZAPRASZAM

UWAGA!!!!!!!!!
Nauczycielom wstep wzbroniony!!!!!!

2. Data: 2003-06-20 19:16:23

Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@o...pl napisał:

> www.strony.wp.pl\wp\globus248
> (((cabejaz-nauczycieli.xx.pl)))

A moze bys tak spryciulo ukośniki napisal w odpowiednią strone???
Nauczyciel ci to mowi:-)

Edytka-

3. Data: 2003-06-21 05:34:40

Od: "WodnikJaqb" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mysle ze lista najbardziej debilnych uczniow wraz z rodzicami bedzie lepszym
pomyslem

4. Data: 2003-06-21 08:10:06

Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WodnikJaqb napisał:

> mysle ze lista najbardziej debilnych uczniow wraz z rodzicami bedzie lepszym
> pomyslem

W zupelnosci sie z Toba zgadzam. Mam juz kilkunastu kandydatow:-))))

Edytka-

5. Data: 2003-06-21 13:37:01

Od: "aramin" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze <k...@o...pl>

> Wybieramy top liste 5 najglupszych nauczycieli wejdz opisz swoje doswiadczenia
> z tymi stworzeniami i oddaj swoj glos!!!!

No dobra, z czego masz te jednyki?
;o)

--
~~~~\__pa
aramin

6. Data: 2003-06-21 21:27:58

Od: "WodnikJaqb" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba oblales z polaka, popatrz na swoje stronke... noz sie otwiera w
kieszeni...
z informy i plastyki tez pewnie 2 to max
czlowieku, pogadamy za 10 lat a teraz wez sie do pracy bo bedziesz kible
niemcom
czyscil jak twoja edukacja osiadzie na 'laurach'

pozdrawiam i zycze tego bys "smial sie jako ostatni"

jaqb

Użytkownik "WodnikJaqb" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> mysle ze lista najbardziej debilnych uczniow wraz z rodzicami bedzie
> [...]

technologia komputerowa a technologia informacyjna?
AUKCJE
Informatyka-gimnazjum
zadania na Politechnike
Materialy na CILS - gdzie szukac ?