uczulenie, czy coś innego ?

1. Data: 2004-07-08 08:49:20

Temat: uczulenie, czy coś innego ?
Od: "*Bea*" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam !
Mam do was pytanie, mam na twarzy (policzki) i nogach takie placki suche,
swedzace, co to moze być ?
Byłam u dermatologa, w osrodku zdrowia, ale nawet na mnie nie spojrzal i
wypisal recepte na jaks masc!

pozdrawiam *Bea*

2. Data: 2004-07-08 09:39:59

Temat: Re: uczulenie, czy coś innego ?
Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swedzace, co to moze być ?
> Byłam u dermatologa, w osrodku zdrowia, ale nawet na mnie nie spojrzal i

Natomiast tu na grupie kazdy Cie dokladnie obejrzy...

Robert Milewski

3. Data: 2004-07-08 13:41:44

Od: Monika <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Oj, już bez takich złośliwości... :-)) Dziewczyna może źle sformułowała
pytanie, ale generalnie chciała się poradzić.

Prawdopodobnie masz jakieś uczulenie. Może na pokarm, może na kosmetyk, może
z powodu słońca - tego nie wiem. Polecam wizytę u innego dermatologa -
skonsultuj się, zastanów się co jadłas ostatnio, czy zmieniłaś krem, jakieś
kosmetyki.
Pozdrawiam,
Monika.

4. Data: 2004-07-08 16:39:14

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, już bez takich złośliwości... :-)) Dziewczyna może źle sformułowała
> pytanie, ale generalnie chciała się poradzić.

Nie o sformulowanie tutaj chodzi. Dlaczego zakladac ze "jakas masc" nie
bedzie wlasnie odpowiednia na przypadlosc *Bea*? "Jakas masc" przepisal
wlasnie dermatolog, ktory byl blizej pacjentki niz ktokolwiek z tej grupy
(ups, wchodze na sliski grunt, chodzi mi oczywiscie tylko o konsultacje tego
konkretnego przypadku :) Ja bym radzil zastosowac sie do zalecen
dermatologa, jesli nie bedzie efektow udac sie ponownie - do tegoz samego
lub innego - wedle uznania. A pytanie "co to moze byc" powinno byc zadane
wlasnie podczas wizyty...
Pozdrawiam

Robert Milewski

Wirus HPV - szczepionka
czy jest mozliwe podwojne zaplodnienie u czlowieka?
opuchlizna
noszenie okularow
Do lekarzy - prosze o odp.