uczulenie na roztocza

1. Data: 2003-01-16 22:02:29

Temat: uczulenie na roztocza
Od: "s.k." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich!
u córki (8lat) stwierdzono uczulenie na roztocza. Jakie podstawowe rady
???Od czego zacząć???

z gory dziekuje
jac

2. Data: 2003-01-16 22:36:37

Temat: Re: uczulenie na roztocza
Od: "Janek K" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"s.k." <s...@w...pl> wrote in message
> witam wszystkich!
> u córki (8lat) stwierdzono uczulenie na roztocza. Jakie podstawowe rady
> ???Od czego zacząć???
>

> z gory dziekuje
> jac

Witam,
Sugeruje bardzo dokladnie odkurzyc w mieszkaniu i (przynajmniej czasowo - do
odczulenia) oddac wszystkie domowe zwierzeta. Nie wiem, gdzie Panstwo
mieszkaja, ale w niektorych blokach bytuja gryzonie, w ktorych siersci tez
gniezdza sie roztocza. Wtedy nalezaloby podstymulowac administracje, zeby
sie pospieszyla z deratyzacja, albo zajac sie tym samemu.
Pozdrawiam i zycze sukcesu,

Janek K

3. Data: 2003-01-17 07:31:21

Od: "Lena" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik s.k. <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b07a4v$pkp$...@S...icm.edu.pl...
> witam wszystkich!
> u córki (8lat) stwierdzono uczulenie na roztocza. Jakie podstawowe
rady
> ???Od czego zacząć???

Proponuję zaczac od wizyty u alergologa, on przepisze na to
odpowiednie leki, bo obawiam ze bez pomocy farmaceutykow sie jednak
nie obedzie.Przydadza sie chociazby w likwidowaniu objawow.A dodatkowo
jakas dobra lektura lub poszukaj na internecie jest tego
duzo.(wycieranie codziennie kurzu na mokro, z obic tez.Czeste zmiany
poscieli lub kup sobie taka specjalna antyalergiczna-droga,wietrzenie
mieszkania przed snem, pochowanie zabawek szczegolnie
pluszowych-gromadzi sie tam duzo kurzu,)radze poczytac cos wiecej bo
porad jest cala masa

Moja corka tez ma uczulenie na roztocza kurzu :(

--
Lena
L...@n...wp.pl

4. Data: 2003-01-17 07:33:41

Od: "Lena" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janek K <n...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b07c47$71i$...@f...acn.pl...
> [...]
siersci tez
> gniezdza sie roztocza. Wtedy nalezaloby podstymulowac administracje,

Nie przesadzaj chyba te 'gryzonie' nie lataj po klatce schodowej.A
dziecko nie musi wchodzic do piwnicy.I wydaje mi sie jednak ze akurat
z kurzem to maja malo wspolnego, raczej gdyby byla uczulona na
siersc.A jest mowa o roztoczach kurzu domowego

5. Data: 2003-01-17 09:15:01

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s.k." <s...@w...pl> napisał:
> u córki (8lat) stwierdzono uczulenie na roztocza. Jakie podstawowe rady
> ???Od czego zacząć???

Jeżeli to możliwe usunąć z mieszkania wszelkie dywany, wykładziny i cięzkie
zasłony. Często prać firany. Mnie to akurat nie dotyczy ale mojej koleżance
tak doradziła alergolog, ale koleżanka nie miała możliwości pozbycia się
wykładzin. Kupiła w aptece jakiś środek który rzekomo niszczy roztocza,
zresztą reklamuja go w TV ale czy jest on skuteczny na długo nie wiem.
Popytaj w aptece.

Ania

6. Data: 2003-01-17 09:34:35

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> s.k. wrote:
> witam wszystkich!
> u córki (8lat) stwierdzono uczulenie na roztocza. Jakie podstawowe
> rady ???Od czego zacząć???

Polecam przejrzeć:

http://www.apsik.pl/
http://www.alergen.info.pl/
http://www.nexter.pl/

Pozdrawiam, andrzej

7. Data: 2003-01-19 20:28:47

Od: "s.k." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Polecam przejrzeć:
>
> http://www.apsik.pl/
> http://www.alergen.info.pl/
> http://www.nexter.pl/
>
> Pozdrawiam, andrzej

dzieki zaingo

jacc

Ciśnienie
Oczy w potrzebie!
hej lekarze-
Slask/K-ce - dobry chirurg szczekowy/dent. ?
Figówka gronkowcowa