uda-jak zrzucic zbedny tluszcz

1. Data: 2002-03-26 11:27:46

Temat: uda-jak zrzucic zbedny tluszcz
Od: "Topi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,
Czy ktos moglby mi przedstawic skuteczny sposob na zrzucenie zbednego
tluszczyku z okolic ud?
Od jakiegos czasu cwicze ( dwa razy w tygodniu basen i cwiczenia domowe),
ograniczam jedzenie ale pozbycie sie tluszczu na udach jest chyba niemozliwe
a jezeli tak to strasznei trudne;-)
Moze ktos ma "cudowny"sposob na szybsze pozbycie sie tego uciazliwego
tluszczowego zjawiska?

Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2002-03-26 13:32:30

Temat: Re: uda-jak zrzucic zbedny tluszcz
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Topi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
niemozliwe
> a jezeli tak to strasznei trudne;-)
> Moze ktos ma "cudowny"sposob na szybsze pozbycie sie tego uciazliwego

Jeśli masz bardzo dużo pieniędzy i mało czasu to >
operacja plastyczna odsysania tłuszczu

Jeśli masz dużo pieniędzy i dużo czasu to >
dieta śródziemnomorska, obecnie najbardziej propagowana + intensywny i
systematyczny wysiłek fizyczny (np. basen, rower, siłownia, itp.)

Jeśli masz raczej mało pieniędzy i raczej mało czasu i
otwarty na zmiany w życiu umysł to >
dieta optymalna.

P.S.
Uwaga!
Konserwatyści w myśleniu, na sukcesy w DO nie mają szans i tym szczególnie
odradzam DO.

Krystyna

3. Data: 2002-03-26 13:38:04

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli masz bardzo dużo pieniędzy i mało czasu to >
> operacja plastyczna odsysania tłuszczu

Żartujesz prawda?
Przecież to wymaga dużo czasu...
Wiesz ile czasu goją się sińce po takim odsysaniu i jak bardzo to potem
boli?
Znajoma odsysała sobie na brzuchu... horror, ale ona i tak twierdziła, że
jest zadowolona... Wszak tyle forsy w to władowała, że musiała tak
twierdzić.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2002-03-26 13:56:04

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a7ptn1$b67$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl> napisał w wiadomości

> Żartujesz prawda?

Oczywiście, że żartuję. Wszak mało sensowne jest bolesne rozrywanie tkanek
podskórnych, w dodatku za grube pieniądze po to, by niemal natychmiast swoją
dietą nadrabiać te niepożądane "straty"... ;)))
Napisałam "mało czasu", bo w porównaniu z codziennymi wielogodzinnymi
treningami - operacja i gojenie wymaga w sumie trochę mniej czasu.

> Przecież to wymaga dużo czasu...
> Wiesz ile czasu goją się sińce po takim odsysaniu i jak bardzo to potem
> boli?

Tak to już jest:

ALBO ROZUM, ALBO BÓL. Innej opcji NIE MA... :(

> Znajoma odsysała sobie na brzuchu... horror, ale ona i tak twierdziła, że
> jest zadowolona... Wszak tyle forsy w to władowała, że musiała tak
> twierdzić.

Oczywiście... : ))))))

5. Data: 2002-03-26 14:01:18

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl> napisał w wiadomości
> Konserwatyści w myśleniu, na sukcesy w DO nie mają szans i tym szczególnie
> odradzam DO.

a czy twoj umysl jest otwarty ???
po tym cytacie " A trzynastego dnia radziłabym trzy razy
splunąć przez lewe ramię... ;)"
komentujacym diete, o ktorej nic nie wiesz, raczej nie
sadze.
iwon(k)a

6. Data: 2002-03-26 15:10:13

Od: "Topi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam malo pieniedzy i srednio duzo czasu ale na cwiczenia zawsze go znajde:-)
Problem tkwi w tym, ze jezeli chodzi o jakiekolwiek diety to jest ich tyle,
ze nie mam pojecia ktora wybrac. ktora najskuteczniejsza, kazdy twierdzi co
inego.

Dieta srodziemnomorska?-nic o niej nie wiem ale moze ktos juz na ten temat
pisal wiec sobie poczytam...

Na odysanie tluszczu tez sie raczej nie porwe i to nie tylko dlatego ze nie
stac mnie na to ale czytalam na ten temat juz kilka artykulow i jakos mnie
zniechecily ;-)

Moze jest jednak ktos kto mial problem z udami, stosowal jakas konkretna
diete i pomogla?
generalnie nie zalezy mi na tym zeby strasznie schudnac, nie naleze do
"duzych" ludzi ale tu i owdzie mam za duzo i to mnie denerwuje - pewnie jak
kazda kobiete:)

Pozdrawiam
Agnieszka

7. Data: 2002-03-26 15:52:45

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> generalnie nie zalezy mi na tym zeby strasznie schudnac, nie naleze do
> "duzych" ludzi ale tu i owdzie mam za duzo i to mnie denerwuje - pewnie

Tak, ja też nie należę do "dużych" ludzi. Swego czasu z dnia na dzień
rzuciłam palenie po 25 latach palenia, niestety zastąpiłam je słodyczami,
orzeszkami, tostami z tostera. To był wielki błąd. Zaczęłam tyć w typowych
babskich miejscach, więc natychmiast rzuciłam tłuszcz oczywiście, zamiast
słodycze! No i maksymalnie ograniczyłam kalorie(800 kcal dziennie!) aż tak
mi się te uda nie podobały... ;) minus winda, plus stepper.
Efekty żadne! Samopoczucie podłe, moją równowagę psychiczną diabli wzięli.
Aż przykro do tamtych czasów wracać. Mnie ze wszystkich problemów wybawiła
DO.
I te uda też jakoś nie wiadomo kiedy straciły tę nadwyżkę, wróciłam nawet do
jeansów z dawnym rozmiarem. To jednak wymaga poznania zasad DO, paru
wiadomości, kosekwencji i cierpliwości. Bo jest to dieta na całe życie, albo
wcale.

> Pozdrawiam
> Agnieszka

Pozdrawiam
Krystyna

8. Data: 2002-03-26 19:17:26

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Topi wrote:

> [...]
> ograniczam jedzenie ale pozbycie sie tluszczu na udach jest chyba niemozliwe

Polecam rowerek, chociaż wtedy nogi mogą być mało kobiece.
No coż coś za coś.

--
Andrzej Stypula
a...@a...krakow.pl

9. Data: 2002-03-26 20:13:22

Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Herbalife na twoje bolączki moja żona świetnie wyrzeźbiła swoje
ciało dzięki tej diecie szczegóły na www.mojawaga.pl/kama

Użytkownik Topi <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7q2dp$s1e$...@n...tpi.pl...

10. Data: 2002-03-26 20:44:23

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczęłam tyć w typowych
> babskich miejscach, więc natychmiast rzuciłam tłuszcz oczywiście, zamiast
> słodycze! No i maksymalnie ograniczyłam kalorie(800 kcal dziennie

Rozumiem ze te 800 kcal to były same słodycze i tosty?

Agnieszka

Herbalife a BSE
dieta Montignaca
Montignac