uda-jak zrzucic zbedny tluszcz

11. Data: 2002-03-26 21:01:47

Temat: Re: uda-jak zrzucic zbedny tluszcz
Od: "ava" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Topi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a7plc2$70b$1@news.tpi.pl...
> Witam ,
> Czy ktos moglby mi przedstawic skuteczny sposob na zrzucenie zbednego
> tluszczyku z okolic ud?
> Od jakiegos czasu cwicze ( dwa razy w tygodniu basen i cwiczenia domowe),

Chodzi ci o obwód ud czy że tak powiem to czy się "trzęsą"? Chodząc na basen
i wykonując intensywne ćwiczenia na mięsnie ud możesz wcale nie zmienić ich
obwodu, ale naturalnie zamienisz tkankę tłuszczową na mięśniową. Popatrz na
uda instruktorek fitnesu (niektórych) - nie są wcale patykowate tylko dobrze
umięsnione i oczywiście nic się nie trzęsie.

Poza tym każdym ma inną budowę - jednym łatwiej się gromadzi tłuszcz na
udach ionnym na brzuchu i z tych strategicznych miejsc trudniej schodzi.

> Moze ktos ma "cudowny"sposob na szybsze pozbycie sie tego uciazliwego
> tluszczowego zjawiska?

Parę ładnych lat temu byłam z chłopakiem na wyprawie rowerowej w krajach
śródziemnomorskich - w ciągu miesiąca przejechaliśmy na rowerze 1500 km
głównie po górach (czasami 80 km dziennie). Wróciłam o 10 kg chudsza, w
udach też mimo pedałowania, ale doszła do tego uboga dieta (brak kasy na
dużo żarcia) nie pokrywająca naszego dziennego zapotrzebowania przy takim
totalnym wysiłku. Sądzę, że w normalnych warunkach nie jest możliwe takie
schudnięcie. Ale polecam ci właśnie taki sposób na wakacje. Odwiedzisz może
jakiś fajny kraj za nieduże pieniądze (transport własnej d... na rowerze
jest przecież za friko), złapiesz kondycję i z pewnoscią zrzucisz kg, pod
warunkiem że nie będziesz się codziennie po dniu pedałowania zajadać ile
wlezie.
Albo drugi znany mi dobry sposób - deska windsurfingowa. Wciąga i na
początku wymaga wiecej siły niż techniki więc też spalasz kcal. >

Pzdr

12. Data: 2002-03-27 00:02:29

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zaczęłam tyć w typowych
>
> Rozumiem ze te 800 kcal to były same słodycze i tosty?
>
> Agnieszka

Widzę, że Tobie trzeba bardzo precyzyjnie tłumaczyć. Oczywiście, że
skończyłam ze słodyczami i dopiero wtedy przeszłam na owsiankę, a ściślej
Musli, z zeszytem i ołówkiem w ręku.

P.S.
Jeśli zapytasz mnie o daty i wszystkie słupki z wyliczankami, to od razu
uprzedzam,
już ich dawno nie mam. Nie sprawdziły się w praktyce, więc wyrzuciłam.

13. Data: 2002-03-27 04:47:40

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę, że Tobie trzeba bardzo precyzyjnie tłumaczyć. Oczywiście, że
> skończyłam ze słodyczami i dopiero wtedy przeszłam na owsiankę, a ściślej
> Musli, z zeszytem i ołówkiem w ręku.

Prawdopodobnie Twój organizm przełaczył się na tryb głodowy i obniżył
metabolizm.
Być może gdybyś raz, dwa razy na tydzień jadła normalną ilość kalorii
odchudzanie by się udało.
--
Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
j...@p...pl

14. Data: 2002-03-27 08:11:13

Od: "Topi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, tylko to strasznei duzo kosztuje...;-(

15. Data: 2002-03-27 08:43:49

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna*Opty* <K...@v...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7r2ap$4pa$...@n...onet.pl...

> [...]
> >
> Widzę, że Tobie trzeba bardzo precyzyjnie tłumaczyć. Oczywiście, że
> skończyłam ze słodyczami i dopiero wtedy przeszłam na owsiankę, a ściślej

Wybacz ale napiałas "natychmiast rzuciłam tłuszcz oczywiście, zamiast
słodycze! No i maksymalnie ograniczyłam kalorie(800 kcal dziennie".

Rozumiem ze ta diete 800kcal sama sobie wymyslilas a nie zalecil ci ja
specjalista?

Aga

16. Data: 2002-03-27 09:29:13

Od: "toporek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos ma "cudowny"sposob na szybsze pozbycie sie tego uciazliwego
> tluszczowego zjawiska?
>
> Pozdrawiam
> Agnieszka

To dobrze, że ćwiczysz, dodaj do tego kurację żelem Vichy taka zielonkawa
tuba on jest chyba na celulitis, ale ja stosowałam po ciąży (1 opakowanie) i
zgubiłam dzięki smarowaniu ud cztery cm w obwodzie (to chyba sporo), do tego
jedwabista, śliczna skóra :-)! . Ale trzeba do tego zapału - smarować należy
rano i wieczorem codziennie!
Nie jestem związana z tą firmą :-))
Ewa

17. Data: 2002-03-27 10:07:27

Od: "Topi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tego
> jedwabista, śliczna skóra :-)! . Ale trzeba do tego zapału - smarować

Tyle az ci ubylo w obwodzie? To sporo.Stosowalam ten zel przez miesiac i
faktycznie zmniejszyl mi sie celulitis ale obwod w udach raczej nie
bardzo...no moze odrobinke;)
Smarowalam tylko wieczorem, moze w takim razie powtorze kuracje..
Ale faktem jest, ze jezeli chodzi o celulitis to jest to jedyny specyfik,
ktory wyraznie zmniejsza jego widocznosc i mysle ze po dluzszym stosowaniu,
calkowicie go eliminuje.

Dziekuje za przypomnienie ze cos takiego isntieje ;))
A co do diety to moze dla zdrowia i dobrego samopoczucia na jakas sie jednak
zdecyduje

Agnieszka
.

18. Data: 2002-03-27 20:31:21

Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Topi <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7ru6m$4m$...@n...tpi.pl...
> No tak, tylko to strasznei duzo kosztuje...;-(
>

> Użytkownik "druid" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

Mam pytanie czy sprawdzałaś osobiście ? Nara druid

Niemożliwe jest możliwe

19. Data: 2002-03-28 07:52:42

Od: "Topi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie czy sprawdzałaś osobiście ? Nara druid
>
> Niemożliwe jest możliwe

Co masz na mysli mowiac "osobiscie" ? Przeczytalam prawie wszystko na
stronie ktora podales i sprawdzilam tez ceny...sa wysokie. Diety oczywiscie
nie stosowalam wiec mysle, ze miales na mysli osobiste zapoznanie sie z
cennikiem. :-)

Agnieszka

20. Data: 2002-03-29 10:32:25

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jazda na rowerze. Tylko tak żeby się zmęczyć, a nie zsiadać z rowera kiedy
wystąpią pierwsze poty. Jak będziesz wracać do domu na miękkich nogach, to
wtedy jest dopiero dobry trening

Zapraszam na moją stronę

Trapez
http://www.trapezonet.republika.pl/