ujawniam się:)

1. Data: 2004-01-08 11:23:45

Temat: ujawniam się:)
Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu potajemnie Was podczytuję :), przy okazji mapy wyszło mi,
ze się ujawnię :)
Mieszkam w Białymstoku, dzialkę większą mam do spółki z mamą 20 km dalej na
południe (pod Zambrowem). Wokół własnego domu mam kawałek ziemi, na razie
najlepiej tam rosną roślinki sklaniakowe, jeszcze bez skalniaka. Na wiosnę
pewnie zacznę mieć więcej pytań, na razie tylko sobie czytam :)
Serdecznie pozdrawiam
Aga B.

2. Data: 2004-01-08 11:54:13

Temat: Re: ujawniam się:)
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najlepiej tam rosną roślinki sklaniakowe, jeszcze bez skalniaka. Na wiosnę
> pewnie zacznę mieć więcej pytań, na razie tylko sobie czytam :)

Witaj

Czytaj i już pytaj:-)

Pozdrawia odważnie boletus

3. Data: 2004-01-08 12:59:23

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdecznie pozdrawiam
> Aga B.

Witam
Nie zapomnij wysłać mi swojego foto na priv

Jacek

4. Data: 2004-01-08 13:01:05

Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Pozdrawia odważnie boletus

O rany, tak strasznie się zaprezentowałam? :)
Aga B.

5. Data: 2004-01-08 13:01:47

Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Nie zapomnij wysłać mi swojego foto na priv

A mogę wiedzieć po co?
Aga B.

6. Data: 2004-01-08 13:03:39

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Nie zapomnij wysłać mi swojego foto na priv

A Ty przypadkiem nie przebąkiwałeś kiedyś o ślubie, swoim, wlasnym ? :)

Pozdrawiam, Kaśka

7. Data: 2004-01-08 13:50:44

Temat: Odp: ujawniam się:)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga B. <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:btjen8$1o7$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> najlepiej tam rosną roślinki sklaniakowe, jeszcze bez skalniaka. Na wiosnę
> pewnie zacznę mieć więcej pytań, na razie tylko sobie czytam :)

Ja Ciebie też! :-))
Janusz

8. Data: 2004-01-08 13:54:03

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agent 0700 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:btjkas$25b$...@n...news.tpi.pl...

> Witam
> Nie zapomnij wysłać mi swojego foto na priv

Ty Aga sie tym napalonym szczawikiem nie przejmuj... On już tak ma, jak to
takie młode niewyżyte...
Zresztą to jest porzadny winoroślarz, ktory jednak jak sie od animowania
oderwie to poza babami i winoroslami świata nie widzi. :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

9. Data: 2004-01-08 21:03:38

Od: "Sabina" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mieszkam w Knurowie, woj, śląskie. Posiadam małą działkę na której
powolutku, (już 6 rok) budujemy dom. Mam nadzieję, że wiosną uda nam się
uporządkować i wyrównać teren wokół domu. Planów, co do zagospodarowania
terenu mam bardzo dużo, doświadczenia prawie żadnego :)
Nie pisałam dotąd, ale jestem z wami już od kilku miesięcy.
Pozdrawiam serdecznie!
Sabina

10. Data: 2004-01-08 21:12:46

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Sabina

> [...]
> terenu mam bardzo dużo, doświadczenia prawie żadnego :)
> Nie pisałam dotąd, ale jestem z wami już od kilku miesięcy.

Witaj Sabina, będziesz jedyną przedstawicielką Śląska :-))
:-) Pozdrawiam, Bogusław

Male, maluskie doniczki ;)))
Zakwszanie
logowanie sory