Re: ujędrnienie biustu po karmieniu

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: ujędrnienie biustu po karmieniu
Newsgroups: pl.rec.uroda
Date: Fri, 20 Aug 2010 18:21:11 +0200

Dnia Fri, 20 Aug 2010 01:33:35 -0700 (PDT), T_R_S napisał(a):

> witam!
>
> szukam skutecznego sposobu na ujędrnienie biustu po zakończeniu
> karmienia. Karmić piersią przestałam już dosyć dawno bo niecałe 2 lata
> temu, od tamtej pory mniej i bardziej regularnie ćwiczę, masuję i
> nakładam krem ujędrniający ale niestety nie ma zbyt widocznych
> efektów :( A żeby tego było mało mam jeszcze mniejszy biust niż przed
> ciążą :(

Pewnie schudłaś podczas karmienia. Chudniesz Ty - więc chudnie i biust, bo
jest zbudowany głównie z tkanki tłuszczowej i łącznej w różnych proporcjach
osobniczych.

> Będę wdzięczna za sprawdzone sposoby :)

Musisz po prostu utyć lub zajść w następną ciążę - nie ma innego sposobu na
ładny biust po urodzeniu dziecka, jeśli się w dodatku schudło. Biust (i Ty)
spelniliście swoje role, trzeba pogodzić się z fizjologią, co oczywiscie
nie oznacza, ze powinnaś przestać dbać o linię i w ogóle o siebie :-)