uklad odpornosciowy u rocznego dzieciaczka

1. Data: 2003-10-31 13:03:01

Temat: uklad odpornosciowy u rocznego dzieciaczka
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialem zapytac, czy istnieja jakies leki, które poprawilyby "dzialanie"
ukladu odpornosciowego 12 miesiecznego dziecka, ktore non stop jest chore, z
2-3 dniowymi przerwami. Nieustajacy kaszel, katar... pojawiajaca sie temp.
zazwyczaj w granicach 38,3-38,5 st. C
Lekarz za kazdym razem mowi to samo: zmian w oszkrzelach nie ma, to tylko
przeziebienie, zaleca syrop i krople do nosa.
Czy mozna w jakis sposob zapobiec "wiecznemu" przeziebieniu u dziecka? Moze
powinno sie szukac jakis przyczyn? Nie wiem, nie mam pojecia, ale moze wymaz
z gardla?
Lekarz milczy na ten temat. A moze to alergia?

Pozdrawiam i jesli mielibyscie jakies sugestie, piszcie, bede wdzieczny.
Piotr

--
"Zycie zawsze weryfikuje marzenia"

2. Data: 2003-10-31 13:33:26

Temat: Re: uklad odpornosciowy u rocznego dzieciaczka
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda napisał:

> [...]
> z gardla?
> Lekarz milczy na ten temat. A moze to alergia?

A czym karmione dziecko?

Eulalka

3. Data: 2003-10-31 13:35:46

Temat: Re: (ot)
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

A cio to ten cytat był? 8-0

Sowa - bo jak mieczem sieknę przy okazji... ;-)

4. Data: 2003-10-31 13:37:39

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| A czym karmione dziecko?
|
| Eulalka

pierś + "normalne" jedzonko

--
"Życie zawsze weryfikuje marzenia"

5. Data: 2003-10-31 13:40:48

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@p...onet.pl> napisał
> pierś + "normalne" jedzonko

Ja bym Ci radziła skontaktować się z laryngologiem :)

--
Kasia + Weronika ( 2 latka i 9 miesięcy )
gg 181718

6. Data: 2003-10-31 19:05:28

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa napisał:

> A cio to ten cytat był? 8-0
>
> Sowa - bo jak mieczem sieknę przy okazji... ;-)

Dobra, dobra... gorączkę przecież mam - w oczach mnie się troi ;)

Eulalka

7. Data: 2003-10-31 19:06:17

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda napisał:

> pierś + "normalne" jedzonko

To może sobie zafunduj Ecomer? Ja tak robiłam jak Werona miała 4 miechy
i jakoś nas przeziębienia składały.

Eulalka

8. Data: 2003-10-31 19:13:15

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2-3 dniowymi przerwami. Nieustajacy kaszel, katar... pojawiajaca sie temp.

Nierzadko, właśnie nadmiar lekarstw osłabia układ odpornościowy.

> Lekarz za kazdym razem mowi to samo: zmian w oszkrzelach nie ma, to tylko
> przeziebienie, zaleca syrop i krople do nosa.

Z kroplami nie wolno przesadzać.

> [...]
wymaz
> z gardla?
> Lekarz milczy na ten temat. A moze to alergia?

To może być alergia, ale także inny powód. Może szkodzi mu suche powietrze,
może jest przegrzewane... Radzę poszukać dobrego, doświadczonego pediatrę.

Pozdrawiam, andrzej

9. Data: 2003-10-31 22:16:21

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Istotne jest również to, czy dziecko oddycha w nocy ustami czy noskiem.

10. Data: 2003-10-31 22:28:21

Od: "Freelance" <N...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bnuc92$2j6$1@news.onet.pl...

> [...]
powietrze,
> może jest przegrzewane... Radzę poszukać dobrego, doświadczonego pediatrę.

Zgadzam sie całkowicie....

--
pzdr,
freelance

Badanie DNA pod kątem stwierdzenia niesymetryczności ciała?
operacja chirurgiczna a zoltaczka
:D uwaga rodzice!
Poronienie?
komisja lekarska ZUS - wołają mnie!!!!