ukorzenianie

1. Data: 2006-01-06 09:49:13

Temat: ukorzenianie
Od: "ALan Aley" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

czy polecil by mi ktos kostki do ukorzeniania jakies?

ukorzeniam jedna roslinke swoja i zastosowalem ukorzeniacz do roslin
zielonych wsadzilem do ziemi ale jakos ciezko mi to idzie

najlepiej z castoramy albo podobnego (moze ktos kupowal) bo pracuje do pozna
i najlepiej mi tam kupic....

a moze ktos ma jakis lepszy pomysl

ile sie roslinki ukorzeniaja...czy to prawda ze okolo 7-10 dni?

---------
Co prawda nie wiem jaka, ale na pewno jest dzis jakas wyprzedaż w
IKEI....toż to obłęd

2. Data: 2006-01-06 11:21:01

Temat: Re: ukorzenianie
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile sie roslinki ukorzeniaja...czy to prawda ze okolo 7-10 dni?

a jakie roślinki ?
niektórym, to i rok moze być za mało :-(
pozdrawiam, Bogda

3. Data: 2006-01-06 12:07:07

Od: "Luiza" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej kup kostki cukru

4. Data: 2006-01-06 12:23:36

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam nie stosuję ukorzeniaczy... Raz chciałem być dobry pod tym względem i
na opakowaniu przeczytałem, jak to kest trucizna, i że nie wolno tego
wyrzucać do śmietnika... Po prostu ukorzeniam w wodzie i dopiero jak się
pojawią pierwsze korzonki wsadzam do doniczki... To fakt, że jedne gatunki
ukorzeniają się łatwiej, a drugie trudniej, ale nie należy się tym
przejmować i uzbroić w nico cierpliwości. Tak jest zdrowie, zarówno dla
ludzi, jak i dla środowiska...

5. Data: 2006-01-06 15:03:41

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MM wrote:
> [...]
> ale nie należy się tym przejmować i uzbroić w nico cierpliwości. Tak
> jest zdrowie, zarówno dla ludzi, jak i dla środowiska...

Prawda jest taka, że w wodzie wiekszość roślin gnije.
W ten sposób możesz ukorzenić pelargonie, ale o iglakach,
różanecznikach i całej masie ciekawych roślin możesz zapomnieć.
Zresztą obecna pora nie sprzyja ukorzenianiu.
Ukorzeniacze są ok.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

6. Data: 2006-01-06 15:09:23

Temat: Re: ukorzenianie OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do Luizy, MM i innych grupowiczów - tnijcie cytaty i piszcie pod postem.

Marta

7. Data: 2006-01-11 21:35:05

Od: "Karin-Maria" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AurorA" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> różanecznikach i całej masie ciekawych roślin możesz zapomnieć.
> Zresztą obecna pora nie sprzyja ukorzenianiu.

Stosuje od lat ukorzeniacze.Trzeba tylko wiedzieć do jakich roślin / bo są
różne /np.do zielonych , zdrewniałych .Efekty bardzo zadowalajace.Trzeba
jednak przeczekać do końca stycznia - faktycznie w tej chwili mizernie się
ukorzeniaja.
Karin-Maria

Dla miłośników roślin i kamieni
Dla miłośników roślin i kamieni