ukradli mi kompa, sorry za brak odpowiedzi?

1. Data: 2001-09-04 13:27:42

Temat: ukradli mi kompa, sorry za brak odpowiedzi?
Od: "Kianit" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, wróciłam po dłuższej przerwie, niestety z nowym kompem, więc jeśli były
posty na wątki przeze mnie rozpoczynane, to wybaczcie, postaram się
systematycznie odpisywać. A póki co mam do przeczytania taką masę listów
:))) ech, jak ja lubię grupy dyskusyjne... :)
Jednak pomimo straty sprzętu bardziej chyba boleję nad stratą bazy z
przepisami :'((( tyle tego było.... cóż, nie ma tego złego co by na dobre
nie wyszło, mam teraz ogromnie dużo miejsca na dysku na zbieranie nowych
;-))
Więc wklepujcie co się da zjeść, bo mi inwencji na obiad brak :)
Pa, buziaki-smaczniaki, Kianit

1. Data: 2001-09-04 19:20:49

Temat: Re: ukradli mi kompa, sorry za brak odpowiedzi?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak do tego doszlo, ze Ci go ukradli ? Moge Ci troche przepisow podeslac,
ktore zlapalam na grupie... daj znac.

--
Niesz !

1. Data: 2001-09-08 11:12:11

Od: "Kianit" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa (siostra Ani) N. <n...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ZH9l7.277$m...@t...easynet.fr...
> Jak do tego doszlo, ze Ci go ukradli ? Moge Ci troche przepisow podeslac,
> ktore zlapalam na grupie... daj znac.
>
> --
> Niesz !

Włamanie :( nawet wyjącym alarmem się nie przejmowali, tylko czuja wystawili
na ulicy co zadzwonił jak policja jechała, to relacja sąsiadki. Wynosili co
się dało na szybko. Policja twierdzi, że to ostatnio taka taktyka, nie
przejmują się niczym, idą na bezczelnych i mieliśmy szczęście, że "tafiliśmy
tylo na tych co czekali aż dom będzie pusty, bo jest druga grupa co napada
śpiących, więc cieszmy się że tylko to straciliśmy i dajmy sobie spokój"
(cyt.). Nawet psa nie truli tylko uśpili, tacy humanitarni.
A przepisy chętnie przyjmę, jestem nałogowym zbieraczem :).
Pa, Kianit

1. Data: 2001-09-08 11:47:28

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

OK. To juz zaczynam. Poniewaz pojawiles sie 4.09, wychodze z hipotezy, ze
brakuje Ci przepisow przed ta data.
ps. reszta na priva

Ewa (wspolczujaca)
Niesz !
9ncuon$gj2$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-09-08 13:14:30

Temat: Odp: ukradli mi kompa, sorry za brak odpowiedzi?
Od: "Monika Sawicka" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kianit <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ncuon$gj2$...@n...tpi.pl...

> Włamanie :( nawet wyjącym alarmem się nie przejmowali...........

Wysoko mieszkasz? Weszli drzwiami czy oknem?
Co do alarmów to mnie nie pocieszyłaś... Mam solidną syrenę i kilka innych
solidnych zabezpieczeń, no i już półtora roku mam spokój. Wcześniej miałam
takich "gości" cztery razy, średnio raz do roku, zawsze w okolicach dnia
kobiet. Mieszkam na parterze, w mieszkaniu szczytowym, niestety... Znam to
uczucie, chyba kolejnego razu nie przeżyłabym psychicznie. No ale nic nie
poradzimy, prawo jest jakie jest i trzeba mieć tylko nadzieję. Trzymaj się i
nie denerwuj, masz przecież w sobie Nowe Życie :)

Pozdrowienia,
Monika

1. Data: 2001-09-09 10:21:45

Temat: Re: ukradli mi kompa, już OT o włamaniach
Od: "Kianit" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Sawicka <m...@a...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9nd5kp$35p$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
> solidnych zabezpieczeń, no i już półtora roku mam spokój. Wcześniej miałam
zdrowienia,
> Monika
Mieszkam w domku, nawet rolety antywłamaniowe mam :( Włamali się niszcząc
doszczętnie małą roletę na piętrze w łazience, mam natynkowe i po prostu
zerwali tynk, izolację, rozpruli puszkę i po zabezpieczeniu. Wcześniej
mieliśmy jedną próbę ale skończyło się na zniszczonych drzwiach, trzech
oknach i roletach, i podrzuconym do kuchni ogniu. No, ale potem kupiliśmy
dobermana i przynajmniej za hałaśliwą atrapę robił :) do teraz.
Póki co śpię z prętem przy łóżku :) . Gorzej, że męża mi ostatnio napadli na
osiedlu gdzie się wychował i fuksem skończyło się na stracie okularów i
kilku szramach, całkiem jasno jeszcze było, ale gdyby nie nadeszła grupa
ludzi... strach wyjść za próg :( .
Kianit

1. Data: 2001-09-09 22:05:35

Od: "Alex P. J. [Scorpio]" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kianit" <r...@w...pl> napisał...

> Mieszkam w domku, nawet rolety antywłamaniowe mam :( Włamali się niszcząc
> doszczętnie małą roletę na piętrze w łazience, mam natynkowe i po prostu
[...]

Nie da się monitoringu firmy ochroniarskiej załatwić?
Na pl.misc.budowanie temat dość popularny, radzę popytać.

pozdrawiam,
Alex

1. Data: 2001-09-10 06:36:41

Od: "Kianit" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alex P. J. [Scorpio] <s...@s...com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9ngpdd$r6b$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> >

> Nie da się monitoringu firmy ochroniarskiej załatwić?
> Na pl.misc.budowanie temat dość popularny, radzę popytać.

Chcieliśmy, jako że mamy w firmie i byłoby w związku z tym niedrogo, ale
mieszkamy za miastem i ochronie to za daleko :(
Pozdr. Kianit

1. Data: 2001-09-10 17:14:02

Od: "slav" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie Ty mieszkasz? ....... na Bronx?

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-09-11 07:00:00

Od: "Kianit" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slav <s...@s...ca> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eM3n7.13368$%N...@n...bellglobal.com
> Gdzie Ty mieszkasz? ....... na Bronx?
>
> pozdrawiam,
>
> Slav

:)))
nie, tylko akurat obok nas postawili dwa luksusowe bloki i to ściąga
złodziei :(
A ponieważ nasz dom na uboczu, otoczony drzewami to dobry cel, szkoda tylko,
że taki delikwent nie pomyśli wcześniej, że jak ktoś dopiero dom kończy, to
nieciekawy cel, bo nie kupuje sobie ekstra tv tylko płytę karton-gips i
farby.
No, ja jeszcze garnki, ale nie zepter :)
Pozdrawiam, Kianit

RE: nikt mnie nie lubi...
RE: nikt mnie nie lubi...
BABAGANOZ - cd. arabszczyzny