ułamanie zęba

1. Data: 2003-02-01 21:00:26

Temat: ułamanie zęba
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, wrocilem :) i zauwazylem od kilku dni, ze mam ukruszony zab (nie wiem
jak to sie liczy, ale jest na dole, z dwoch na srodku, to ten po mojej lewej
ręce :)). Czy dentysta pomoze w jakis sposob?
Ząb ma ukruszenie mniej więcej na wysokosc 2-3 mm, szerokosc i grubosc
1x1mm.

2. Data: 2003-02-02 09:59:04

Temat: Re: ułamanie zęba
Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kakrysa" <k...@w...pl> napisał/a:

> [...]
> ten po mojej lewej ręce :)). Czy dentysta pomoze w jakis sposob?
> Ząb ma ukruszenie mniej więcej na wysokosc 2-3 mm, szerokosc i grubosc

Nie tylko może, ale nawet powinien. Wyczyścić i zrobić wypełnienie. Nie
zostawiaj zęba ukruszonego, bo to zaproszenie dla bakterii wywołujących
próchnicę.

Tinue

3. Data: 2003-02-03 08:36:19

Od: "SebaX" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
> Nie tylko może, ale nawet powinien. Wyczyścić i zrobić wypełnienie. Nie
> zostawiaj zęba ukruszonego, bo to zaproszenie dla bakterii wywołujących
> próchnicę.
>

> Tinue

Ja miałem kiedyś coś podobnego ok. 7 lat temu. Ząb miał ułamaną ściankę
przez całą wysokość grubości ok 3 mm. Jak do dzisaj jest wszystko ok. Byłem
niedawno u dentysty i powiedział że jeżali przez ten czas nic się nie stało
to nie trzeba tego ruszać Ale radzę Ci iść chociaż się zapytać dentysty, bo
nie chciałbym mieć twoich zebów na sumieniu.

pzdr SebaXYZ

Hiper/ hipo kalcemia i kalemia
AIDS - prosba o linki
badanie nasienia?