Re: uleczalny homoseksualizm

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: uleczalny homoseksualizm
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5575bce5$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
<493vkkegxbtj$.14o6yj9mivr8j.dlg@40tude.net>
<5575fefd$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
<1a03lra2m7mmn$.1bisnamgptzlw$.dlg@40tude.net>
<55781b3c$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
<jdtzob49sht0$.bhkxquiqetzj$.dlg@40tude.net>
<55795eb0$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
<1d0zii1ea4uxv.1o2erxmvj0bci$.dlg@40tude.net>
<557bddf6$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
<63o102s82f9u$.18wvib7nl37je$.dlg@40tude.net>
<12rsacv4hw4uc$.g6bbuvrzxm8a.dlg@40tude.net>
Date: Sat, 13 Jun 2015 23:36:50 +0200

Dnia Sat, 13 Jun 2015 22:05:12 +0200, Fragi napisał(a):

> To samo pomyślałam...

Przypomniały mi się dwie sytuacje: jedna podczas pewnej wizyty u znajomych,
gdy podchwyciłam wypowiedź jednego z gości o jego pracy (informatyk).
Akurat wtedy miałam też pewien problem, który on mógłby mi naświetlić, więc
wymiana zdań była wartka, treściwa i dla nas obojga bardzo przyjemna - pan
był wyraźnie zadowolony, że może z kimś parę słów zamienić na temat swojej
PASJI. Miła rozmowa (i moje pytania, ku zadowoleniu pana) trwała w
najlepsze, ale nagle została przerwana - pan się przeraźliwie spłoszył, bo
jego, skądsiś znalazłszy się obok, żona od dłuższego czasu zabijała mnie
(czy może raczej jego) wzrokiem. Do końca wizyty nie zamieniliśmy słowa.
Bał się.
Identyczna sytuacja zdarzyła mi się nad morzem, podczas powrotu z plaży z
pewnym panem - nasze dzieci bardzo się zaprzyjaźniły przy budowaniu zamków,
a że mieszkaliśmy w tym samym ośrodku, dzici chciały wracać już razem -
wróciliśmy więc razem i my, rozmawiając. Przy furtce czekała żona - i finał
jak wyżej :-D

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs