uleczalny homoseksualizm

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
news:557c99aa$0$2192$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2015-06-13 22:45, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Nie jestem taka piękna.

Ja też nie jestem piękna

--

Chiron

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-13 23:25, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> Którym okiem patrzysz?

Nie jestem obiektyw-na

w przeciwieństwie do wszystkich tutaj ekspertów od u-czuć

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 22:26:25 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-06-13 22:17, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Ja swojej się trzymam.

A miałaś podać datę :( Foch!

M.

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 19:23, Fragi pisze:

> "(...) I przypomieć tylko jeszcze chciałam, że
> rozmawiamy tu konkretnie o związkach małżeńskich/partnerskich, a więc o
> tych, opartych na _miłości_. (...)"

A to przepraszam, zdawało mi się, że w szeroki świat skręciliśmy.

Ewa

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 22:20, Fragi pisze:

> A party rozwodowe już było?

A nie mówiłam!

Ewa

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 22:05:12 +0200, Fragi napisał(a):

> To samo pomyślałam...

Przypomniały mi się dwie sytuacje: jedna podczas pewnej wizyty u znajomych,
gdy podchwyciłam wypowiedź jednego z gości o jego pracy (informatyk).
Akurat wtedy miałam też pewien problem, który on mógłby mi naświetlić, więc
wymiana zdań była wartka, treściwa i dla nas obojga bardzo przyjemna - pan
był wyraźnie zadowolony, że może z kimś parę słów zamienić na temat swojej
PASJI. Miła rozmowa (i moje pytania, ku zadowoleniu pana) trwała w
najlepsze, ale nagle została przerwana - pan się przeraźliwie spłoszył, bo
jego, skądsiś znalazłszy się obok, żona od dłuższego czasu zabijała mnie
(czy może raczej jego) wzrokiem. Do końca wizyty nie zamieniliśmy słowa.
Bał się.
Identyczna sytuacja zdarzyła mi się nad morzem, podczas powrotu z plaży z
pewnym panem - nasze dzieci bardzo się zaprzyjaźniły przy budowaniu zamków,
a że mieszkaliśmy w tym samym ośrodku, dzici chciały wracać już razem -
wróciliśmy więc razem i my, rozmawiając. Przy furtce czekała żona - i finał
jak wyżej :-D

--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 22:10:35 +0200, Chiron napisał(a):

> Ewa twierdzi, że nawet nie powinienem rozmawiać o tym z żoną. Chociaż
> małżowinka wykazywała wtedy sporo dystansu- dziwne, ale ja byłem tą sytuacją
> bardziej podminowany. Miałem wrażenie, jakby dziewczyna przynosiła do nas
> swoje brudy do prania. Wybitnie mi to nie pasowało. Miałem wtedy dużą
> nerwówkę w pracy. Bywało, że przychodziłem późno, a tu siedzi mała żmijka po
> 3 burzliwych związkach...

Doskonale Cię rozumiem.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 22:11:20 +0200, Chiron napisał(a):

> No ale ja jestem żonaty. Pocomito?

Ale to było zaproszenie do trójkącika w zazdrości, nie w miłości - zauważ
:-))

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jun 2015 22:14:51 +0200, krys napisał(a):

> Tyle razy podawałaś, że trudno było nie zapamnietać.

I w to akurat WSZYSTKIE wierzycie - a w inne sprawy niekoniecznie. SKĄD Wy,
kochane panie, bierzecie te swoje kryteria, aż strach się bać
3333-]

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-13 o 22:21, Chiron pisze:

> Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Odnoszę wrażenie, że Ona tak na poważnie :-(

Chwila moment a zacznie Cię podrywać, czujny bądź.

Ewa

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!