uleczalny homoseksualizm

451. Data: 2015-04-28 19:55:27

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-28 18:35, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> I lalkami TEŻ. Mam rozumieć, że naprawdę dawałaś mu różowe wrotki?!

Nie dawałam mu ŻADNYCH wrotek. Ale jakby chciał się wreszcie nauczyć
jeździć (na czymkolwiek), dałabym nawet różowe. A najchętniej chciałabym
mu kupić takie "różowe wrotki" (sama bym też może pokorzystała):
http://prismadragonfly.deviantart.com/art/Pink-Humme
r-52738947

Bo mnie nie tyle chodziło o wrotki, tylko o prezent od pedała. Bo Ty
chyba zakładasz, że tylko pedały mają aż tak kiepski gust, żeby się przy
zakupie czegokolwiek kierować jego różowością.
A przy okazji: co to znaczy "babskie ciuchy" i czy przypadkiem bab tym
nie obrażasz?

A teraz (znów nie) odpowiadając na Twoje pytanie - syn się bawił
lalkami, chodził w różowych bluzeczkach w słit-kwiatusie. Bo mu ładnie i
w różowym i w kwiatusiach.
Poza tym akurat szczyt żenady to nie były skarpetki w motylki a kuchenna
ścierka, z której zrobił sobie pelerynę latającego luda.

452. Data: 2015-04-28 19:57:12

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-28 19:33, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Z tego, co znam życie- nie odpowie. Powie prawdę- narazi się Redartowi.
> Skłamie- ośmieszy się. Tak źle, tak niedobrze:-)

Jak Ty wszystko wiesz. I masz rację. Jak zawsze.

453. Data: 2015-04-28 19:58:12

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do baletu!
> :-PPP

Z tego, co mi wiadomo, woli prawdziwych mężczyzn. Planuje iść w kamasze.

454. Data: 2015-04-28 20:21:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-28 o 18:03, Chiron pisze:

> Fakt. Musi- inaczej tam działa siła ciążenia.

Tak, ale tylko na te zagięte patyki.

Ewa

455. Data: 2015-04-28 20:55:53

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak
- pokaż cytowany tekst -
Z tego, co mi wiadomo, woli prawdziwych mężczyzn. Planuje iść w kamasze.
- pokaż cytowany tekst -

Na początku zwróć uwagę na to że gadasz z przygłupem, bo on myli homoseksualistów z
dark quennami lub kingami. Dark q/k stroi się w takie espresyjne stroje i to może
być i homo i hetero, chociaż większość homo wygląda normalnie i nie ociekają seksem
jak panom biskupom się marzy.

456. Data: 2015-04-28 21:00:05

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 22:00:11 +0200, ikka napisał(a):

> [...]
-naglych-przypadkach/

> Tak zazwyczaj jest :) wyznawcy bublii nie czytali,

Kto by tam jakieś buble czytał.

M.

457. Data: 2015-04-28 21:07:04

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 23:04:45 +0200, ikka napisał(a):

> po raz pierwszy powiedziałaś coś dobrego o ludziach innych niż ty

A Ty nadal na innych niż Ty 'psioczysz'...

M.

458. Data: 2015-04-28 21:07:53

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 22:47:58 +0200, gazebo napisał(a):

> ja mysle, ze ZUS w jakiejs czesci wzorowal sie na tobie

A na Tobie ktoś się wzorował?

M.

459. Data: 2015-04-28 21:45:33

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-28 o 18:41, Ikselka pisze:

> Nie interesuje mnie, co zażywasz.

serio? juz sie nie boisz, ze kolbami w drzwi zalomocza?

--
gazebo

460. Data: 2015-04-28 21:54:52

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-28 o 21:07, Fragi pisze:

> A na Tobie ktoś się wzorował?

nie za mojego zycia

--
gazebo

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!