uległ uszkodzeniu ten "gwoździk" od którego przeskakuje iskra podczas zapalania - gdzie go kupie?

1. Data: 2016-04-16 09:14:48

Temat: uległ uszkodzeniu ten "gwoździk" od którego przeskakuje iskra podczas zapalania - gdzie go kupie?
Od: fReLuZ <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taka kuchnie gazową:

https://onedrive.live.com/redir?resid=6B65C298B39B5D
B8!11356&authkey=!AEYk2OcVO6-Q2YU&v=3&ithint=photo%2
cjpg

I uległ uszkodzeniu ten "gwoździk" od którego przeskakuje iskra podczas
zapalania:

https://onedrive.live.com/redir?resid=6B65C298B39B5D
B8!11355&authkey=!AHnJuysUrz2uXTg&v=3&ithint=photo%2
cjpg

Jest on umieszczony tutaj:

https://onedrive.live.com/redir?resid=6B65C298B39B5D
B8!11357&authkey=!AH2WKnemNYgiAas&v=3&ithint=photo%2
cjpg

Pytanie - gdzie takie coś mogę kupić?

2. Data: 2016-04-17 20:30:30

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie - gdzie takie coś mogę kupić?

Nie mam pojecia gdzie kupic. Ja bym probowal zastapic go czyms ogolnie
dostepnym. Czyli kawalkiem drutu albo zwyklym gwodzikiem. Majsterklepka
domowy powiniem dac sobie z tym rade.

3. Data: 2016-04-17 22:43:27

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-16 o 09:14, fReLuZ pisze:
> [...]
>

> Jest on umieszczony tutaj:
>
> https://onedrive.live.com/redir?resid=6B65C298B39B5D
B8!11357&authkey=!AH2WKnemNYgiAas&v=3&ithint=photo%2

Może tutaj
http://allegro.pl/iskrownik-kuchni-gazowych-indesit-
ariston-ardo-i6123655468.html
tylko zobacz czy pasuje do Twojej płyty.

4. Data: 2016-04-19 01:27:49

Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-17 o 20:30, tomek pisze:
> Nie mam pojecia gdzie kupic. Ja bym probowal zastapic go czyms ogolnie
> dostepnym. Czyli kawalkiem drutu albo zwyklym gwodzikiem. Majsterklepka
> domowy powiniem dac sobie z tym rade.
Jakiś Ty Adam Słodowy :)
W takiej temperaturze i wilgotności to będzie go wymieniał co ile? 2
tygodnie?

5. Data: 2016-04-19 02:04:51

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jawi pisze:

> Jakiś Ty Adam Słodowy :)
> W takiej temperaturze i wilgotności to będzie go wymieniał co ile?
> 2 tygodnie?

To zależy od materiału, z jakiego wykonana została szprycha rowerowa.
Bo przecież najbardziej ogólnodostępnym materiałem jest szprycha
od roweru, która znajdzie się w każdym domu. Izolację może wykonać
z niepotrzebnej szpulki od nici.

Jarek

--
Słyszę stuk-puk a za nim
Wpadł mi gwoździk w tapczanik

6. Data: 2016-04-19 19:24:45

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2016 o 01:27, Jawi pisze:
> Jakiś Ty Adam Słodowy :)
> W takiej temperaturze i wilgotności to będzie go wymieniał co ile? 2
> tygodnie?

No wiec nie pozostaje nic innego jak odszukac autoryzowany serwis,
zamowic czesc zamienna, czekac 2 miesiace i w koncu zaplacic pewnie z
500 pln. Taki los jak do kazdej dupereli trzeba wzywac fachowca...

parawan na taras
Jaki grill gazowy
Stojak do telewizora
Ślimak