umierajacy rozmaryn

1. Data: 2006-02-02 16:01:14

Temat: umierajacy rozmaryn
Od: "PB" <T...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam(mialem) 3 rozmaryny,jeden zaczal czarniec az w koncu usech na amen,drugi
zaczyna isc w jego slady,widze ze niedlugo i 3 zrobi to samo-co moze byc
tego przyczyna?stoja na parapecie nad kaloryferem,sa podlewane regularnie
pomocy
pozdro
P.

2. Data: 2006-02-02 16:27:16

Temat: Re: umierajacy rozmaryn
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PB" <T...@g...mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tego przyczyna?stoja na parapecie nad kaloryferem,sa podlewane regularnie

Kaloryfer i podlewanie...zimowanie rozmarynu w chłodnym pokoju lub garażu,
prawie nie podlewanego, dałoby pozytywne efekty.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2006-02-02 16:33:21

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

PB wrote:
> [...]
> tego przyczyna?stoja na parapecie nad kaloryferem,sa podlewane regularnie

Tak samo sie dzieje z lawenda. Wsrod moich znajomych farmerow
lawendowych wymieniamy sie pytaniami, ktore klienci zadaja na temat
lawendy. Najczestszym pytaniem jest: dlaczego moja lawenda umiera?
podlewam ja i podlewam, a z nia coraz gorzej? I tu jest pies pogrzebany.
Nie podlewac zima prawie wcale, trzymac w chlodnym miejscu, Tak samo z
rozmarynem. Radze obciac wszystkie suche czesci, i poczekac, moze
korzenie jeszcze nie zgnily i cos wypuszcza.

MB

4. Data: 2006-02-02 17:31:40

Od: "PB" <T...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Radze obciac wszystkie suche czesci, i poczekac, moze
> korzenie jeszcze nie zgnily i cos wypuszcza.

buuuuuuu,mam nadzieje,ze zdaze:(((
dziekuje serdecznie
P.

mirzan
żonkile i hiacynt
nie ogrodnicze ale w kwestii postawienia galerii i problemów z ftpem
dla pszczelarzy
wierzba sachalińska