umysł

1. Data: 2007-12-07 12:07:08

Temat: umysł
Od: "Marta" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poznaj liczne metody na to, aby Twoje życie stało się jeszcze piękniejsze i
bardziej kolorowe. http://zlotemysli.pl/mcl.php?c=4main&idEbook=439

2. Data: 2007-12-07 13:09:51

Temat: Re: umysł
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7 Dec 2007 13:07:08 +0100, Marta napisał(a):

> Poznaj liczne metody na to, aby Twoje życie stało się jeszcze piękniejsze i
> bardziej kolorowe. http://zlotemysli.pl/mcl.php?c=4main&idEbook=439

I metodą na to ma być przeczytanie tej publikacji? Żeby się całkiem
załamać??? - że niby nie robię tego, co by należało, aby zacząć skakać z
radości?
Wolę ogródek lub gotowanie - natychmiast wpływa na poprawę nastroju, jedno
i drugie prowadzi do jedzenia :-)
A jak sobie chcę popsuć, to jest tu taki jeden Sky, albo smutny Panslavista
;-PPP //oj, tak sobie tylko żartuję, no.
--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka

3. Data: 2007-12-07 14:36:32

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> A jak sobie chcę popsuć, to jest tu taki jeden Sky, albo smutny
> Panslavista
> ;-PPP //oj, tak sobie tylko żartuję, no.

Nie odpowiadac tej idiotce, jeszcze pare dni temu wlazila w dupe komu sie
dalo rzucajac jakies kretynskie linki.
Teraz sie troll dopierdala, zalosna......
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

psychologia kaszlu :)