uniewaznienie malzenstwa

21. Data: 2003-11-03 23:54:26

Temat: Re: uniewaznienie malzenstwa
Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Andrzej Garapich mieszkający pod adresem
<gara@WYWAL_TOplusgsm.pl> w poście
n...@4...com napisał w ten deseń:

> Napiszę, poleci na priva.
>
> pozdrawiam serdecznie,
>
> Andrzej Garapich

nic nie przyszło ;-(
Tatiana
PS. odpisując na priv usuń "_przecz ze spamem" z adresu

22. Data: 2003-11-04 08:26:47

Od: Andrzej Garapich <g...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 4 Nov 2003 00:54:26 +0100, "Xena" <t...@l...com.pl> pisze:

>Osobnik znany jako Andrzej Garapich mieszkający pod adresem
><gara@WYWAL_TOplusgsm.pl> w poście

>nic nie przyszło ;-(

Dziwne - wyslalem chyba na dobry adres...
Daj prosze maila na adres, garapich malpa
isez.pan.krakow.pl to zrobie reply - moze wtedy
dojdzie.

--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

23. Data: 2003-11-04 08:27:49

Od: Andrzej Garapich <g...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 4 Nov 2003 00:54:26 +0100, "Xena" <t...@l...com.pl> pisze:

>nic nie przyszło ;-(

Poszlo jeszcze raz

24. Data: 2003-11-05 21:47:45

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@w...pro.onet.pl> napisał w wiadomości

> Pytam z ciekawości: a jak inaczej niż na słowo, jeśli do czasu rozprawy
> przyczyna odeszła/ zmieniła się sytuacja? Na przykład w wyżej wymienionych
> przykładach kolejno: *ktoś inny skonsumował więc zaswiadczenie
ginekologiczne
> odpada, *impotencja została wyleczona, zdolność psychologiczna do podjęcia
> małżeństwa nabyta więc rozmowa z psychologiem nie wykaże jej braku (co nie
> onacza że w czasie trwania tamtego małzeństwa ta przeszkoda nie
wystąpiła)?
> Czy jednak wychodzi na badanie "na słowo"?

Nie wiem :) Od tego biegli są biegłymi, żeby doszli co i jak. W każdym razie
tamte sprawy pewnie byłyby trudniejsze niż moja.

Pozdrawiam

Margola

25. Data: 2003-11-06 08:01:24

Temat: Re: stwierdzenie nieważności malzenstwa
Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena wrote:
> Szczęśliwie zakończona sprawa? To masz juz wyrok
uniewazniający?
> Gratulowac?

stwierdzający nieważność ..
małe a cieszy