Re: upieklam "sernik zajebisty"...

1. Data: 2001-12-27 19:34:23

Temat: Re: upieklam "sernik zajebisty"...
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

o kurcze. jakis czas temu polecalam nowa wloska knajpe, ktora okreslilam
jako "zajebista". otrzymalam ze 30 postow, jaki to ze mnie cham i burak, ze
tak brzydko sie wyrazam...oby cie nie spotkalo to samo:)

1. Data: 2001-12-27 20:35:58

Od: <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" <r...@p...pl> wrote in message news:a0ft0t$23ev$1@pingwin.acn.pl...
> [...]
ze
> tak brzydko sie wyrazam...oby cie nie spotkalo to samo:)
Kolezanko to mialas szczescie ze nie doniesli na Ciebie
(ci oburzeni) do rodziny radai co ma ryja albo bezposrednio do tatuncia bo
wtedy bylaby afera.
Ale coz purytanizm i zaklamanie oraz falszywa skromnosc jak widac nadal
kwitnie w narodzie nie mowiac o hipokryzji.

1. Data: 2001-12-28 06:54:20

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Rena <r...@p...pl> wrote:

> o kurcze. jakis czas temu polecalam nowa wloska knajpe, ktora okreslilam
> jako "zajebista". otrzymalam ze 30 postow, jaki to ze mnie cham i burak, ze
> tak brzydko sie wyrazam...oby cie nie spotkalo to samo:)

Oby spotkalo. To jest razacy wulgaryzm.

Wladyslaw

--
Wladyslaw Los