uplawy czy co to?(ginekolog)

1. Data: 2004-10-02 18:14:53

Temat: uplawy czy co to?(ginekolog)
Od: "gosik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze brzmiec dosc smiesznie, bynajmniej dziwnie to wyglada. Od 2 dni pojawia
sie na majtkach dziwne plamy. Nie wygladaja na uplawy, bowiem uplawy maja
gestrza konsystencje. Ten plyn, wyglada doslownie jak zabarwiona lekko woda.
Mam uczucie ciaglej wilgoci, jakbym wyszla przed chwilka z wanny. Nie
towarzyszy temu bol ni swiad....Zmienilam juz dzis 3 raz bielizne. Czy
wiecie co to jest? zdarzlo sie komus?
Acha mam 24 lata, jakby to bylo wazne.

2. Data: 2004-10-02 18:33:06

Temat: Re: uplawy czy co to?(ginekolog)
Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ktory to dzien cyklu?

Myszka + Bartek (14.09.2004)

3. Data: 2004-10-02 19:30:14

Od: "gosik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

27 dzien cyklu (przy czym ja mam okresy co 36 dni). Hmm.. myslisz ze chodzi
tu o cykl i jest zupelnie normalne? nigdy tak nie mialam. Poza tym wyplywa
naprawde sporo (wkladka higieniczna mokra). co mam o tym myslec?

4. Data: 2004-10-02 19:46:50

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
co mam o tym myslec?

Nie ma co myśleć, tylko wybrać się do ginekologa;)

Pozdr. Ewa

5. Data: 2004-10-02 20:08:39

Od: "gosik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma co myśleć, tylko wybrać się do ginekologa;)
Oczywscie, ze racja, tylko dzis jest sobota. We wtorek mam wizyte, chialam
poprostu popytac, czy ktos mial podonie, czy przez tez 3 dni moze ulzyc
nerwom...

6. Data: 2004-10-03 16:32:44

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gosik" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
> tu o cykl i jest zupelnie normalne? nigdy tak nie mialam. Poza tym wyplywa
> naprawde sporo (wkladka higieniczna mokra). co mam o tym myslec?

Napisz proszę co Ci lekarz powiedział :).
pozdrawiam
barbarella

7. Data: 2004-10-03 22:31:30

Od: "gosik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-10-04 09:11:18

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> 27 dzien cyklu (przy czym ja mam okresy co 36 dni). Hmm.. myslisz ze
chodzi
> tu o cykl i jest zupelnie normalne?

Jesli co 36, to mniej wiecej wypada w dniach owulacyjnych.

> nigdy tak nie mialam. Poza tym wyplywa
> naprawde sporo (wkladka higieniczna mokra). co mam o tym myslec?

Moze z wiekiem zwiekszasz ilosc? ;-)

Pozdrawiam
Ann

Kaszel