uporczywe biegunki

1. Data: 2006-01-04 17:08:44

Temat: uporczywe biegunki
Od: "Aga" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to może być: co zjem to ląduję w toalecie. Nawet obejrzałam zawartość
kibelka: żółta woda z kawałkami jedzenia. Trwa to od ponad tygodnia.
Pozdrawiam,
Aga

2. Data: 2006-01-04 19:26:20

Temat: Re: uporczywe biegunki
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:
> Co to może być: co zjem to ląduję w toalecie. Nawet obejrzałam
> zawartość kibelka: żółta woda z kawałkami jedzenia. Trwa to od ponad
> tygodnia.

Wirus. Spróbuj Smecty, Lakcidu, węgla, diety kleikowo-ryżowej, unikaj
świeżych owoców, produktów mlecznych a gdy nie pomoże w ciągu 2-3 dni zgłoś
się do lekarza.

pzdr.
Ania

3. Data: 2006-01-05 14:21:53

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania B-J" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wirus. Spróbuj Smecty, Lakcidu, węgla, diety kleikowo-ryżowej, unikaj
> świeżych owoców, produktów mlecznych a gdy nie pomoże w ciągu 2-3 dni
> zgłoś się do lekarza.

Najlepsze jest chyba immodium.

Reakcja po szczepieniu??
wstrząśnienie mózgu