urlop macierzyński a ferie zimowe

1. Data: 2003-03-18 11:36:25

Temat: urlop macierzyński a ferie zimowe
Od: "AP" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam taką sprawę: jestem na urlopie macierzyńskim, który trwa od 4.02 do
~26.05. Później wracam do szkoły. Ale chciałabym jeszcze trochę przedłużyć
urlop - o 2 tygodnie ferii zimowych, których nie wykorzystałam, bo byłam już
na urlopie macierzyńskim - a potem jeszcze o parę dni zwolnienia (żeby
dociągnąć do końca roku szk.). Czy mogę tak zrobić, bez szkody dla osoby,
która jest za mnie na zastępstwo?

Czy w Waszych szkołach nie ma problemów, by bezpośrednio po macierzyńskim
wziąć urlop uzupełniający za okres ferii?

Pozdrawiam,

Ania

2. Data: 2003-03-18 18:05:21

Temat: Re: urlop macierzyński a ferie zimowe
Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AP pisze:

> [...]
>
> Czy w Waszych szkołach nie ma problemów, by bezpośrednio po macierzyńskim
> wziąć urlop uzupełniający za okres ferii?

Hm...coś mi się zdaje , że nie przysługuje Ci żaden urlop uzupełniający za
okres ferii zimowych.
Osiem tygodni urlopu wykorzystasz podczas wakacji, więc...?

Lamia

3. Data: 2003-03-19 14:08:46

Temat: Odp: urlop macierzyński a ferie zimowe
Od: "Ulka" <u...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AP <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b570cb$cpk$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
>
> Pozdrawiam,
>
> Ania
>
> O ile dyrektor szkoły zatrudnił na Twoje stanowisko osobę , zaznaczając
,ze pełni ona obowiązki nauczyciela ..."do dnia powrotu pani X z urlopu
macierzyńskiego"to możesz sie starać o urlop uzupełniający. Nie jest to
jednak całe 2 tyg lecz wynikająca z przelicznika ilość dni. Nie zdziw sie
gdy będzie to jeden czy dwa. Jeśli chcesz mogę jutro zapytać w kadrach.
Pozdrawiam
Ulka

4. Data: 2003-03-19 14:16:43

Od: "AP" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka" <u...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jednak całe 2 tyg lecz wynikająca z przelicznika ilość dni. Nie zdziw sie
> gdy będzie to jeden czy dwa. Jeśli chcesz mogę jutro zapytać w kadrach.

Jeśli byś była tak miła, to dowiedz się... Dyrektor powiedział, że zatrudnił
osobę na umowę-zastępstwo, nie wiem jednak, jaką faktycznie umowę podpisali.
Zmartwiło mnie natomiast to, co napisała powyżej Lamia. Czy to prawda?
Ania

5. Data: 2003-03-19 17:16:12

Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AP pisze:

> [...]
podpisali.
> Zmartwiło mnie natomiast to, co napisała powyżej Lamia. Czy to prawda?

Aniu, wielkie sorry. Sprawdziłam. Wprowadzilam Cię w błąd. Należy Ci się ten
urlop wyrównawczy za ferie.
Jeszcze raz bardzo przepraszam.

Lamia

6. Data: 2003-03-19 21:11:06

Od: "AP" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lamia" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
> Aniu, wielkie sorry. Sprawdziłam. Wprowadzilam Cię w błąd. Należy Ci się
ten
> urlop wyrównawczy za ferie.
> Jeszcze raz bardzo przepraszam.
>
> Lamia

OK :) Dzięki, Lamia.
Żebym tylko jeszcze mogła wziąć parę dni zwolnienia, to dociągnę do wakacji.
Ania

faq grupy pl.soc.edukacja (9)
metodologia badan pedagogicznych
Foliogramy z materiałem nauczania
kursy manicure w krakowie gdzie takowe sa ?
Chemia w gimnazjum