urodziny

1. Data: 2006-03-20 18:27:57

Temat: urodziny
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ o 19.26 zaczęła się wiosna oznacza to, że TaBaza ma roczek.
Przez rok urosło nam to maleństwo ( ponad 3500 opisanych taksonów, blisko
7000 zdjęć, ponad 900 użytkownikow, nowe działy, nowe inicjatywy) i rośnie
dalej.
Dlatego zapraszamy na pierwsze, skromne urodziny TaBazy.
Tradycyjnie każdy przychodzi o swoim :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2006-03-20 18:32:54

Temat: Re: urodziny
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> Ponieważ o 19.26 zaczęła się wiosna oznacza to, że

... właśnie rozpoczął się Rok Ropuchy.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2006-03-20 18:36:11

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego zapraszamy na pierwsze, skromne urodziny TaBazy.
> Tradycyjnie każdy przychodzi o swoim :-)))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Żeby nam się dobrze działo, a że działo to armata - żeby nam się armatało
!!!
No to chlup ;-)

Serdecznie Miłka

4. Data: 2006-03-20 18:44:25

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dalej.
> Dlatego zapraszamy na pierwsze, skromne urodziny TaBazy.
> Tradycyjnie każdy przychodzi o swoim :-)))

100 lat zycze Jubilatce, oby sie dalej tak intensywnie rozwijala :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-03-20 21:11:40

Od: "grazyna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dalej.
> Dlatego zapraszamy na pierwsze, skromne urodziny TaBazy.
> Tradycyjnie każdy przychodzi o swoim :-)))
Całusów 102 i jeszcze wiecej ... dla Tabazy

grazyna

6. Data: 2006-03-20 23:04:02

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dalej.
> Dlatego zapraszamy na pierwsze, skromne urodziny TaBazy.
> Tradycyjnie każdy przychodzi o swoim :-)))

100-latki dla jubilatki :-)

Pozdrawiam TeresaR

7. Data: 2006-03-21 16:24:51

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

Wszystkiego najlepszego !
Wysyłajcie więcej zdjęć, to będzie grubsza !

Majka

8. Data: 2006-03-21 23:57:06

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Ponieważ o 19.26 zaczęła się wiosna oznacza to, że TaBaza ma roczek.

Gratulacje! :-)
Będę tam częstym gościem
Iwona

9. Data: 2006-03-26 13:21:06

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dvms79$2mfk$1@node1.news.atman.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> ponad 900 użytkownikow, nowe działy, nowe
> inicjatywy) i rośnie dalej.

Hejka. 900 użytkowników a tylko 6 listów gratulacyjnych na grupie? Toż
to niecały procent. :-(
Mam nadzieję, że sprowokuję tym postem lawinę życzeń jubileuszowych. :-)

> Dlatego zapraszamy na pierwsze, skromne urodziny

Bawcie się dobrze. :-) Ja nie lubię tłoku. ;-)
Pozdrawiam kameralnie Ja...cki

10. Data: 2006-03-26 19:42:11

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> W wiadomości news:dvms79$2mfk$1@node1.news.atman.pl Janusz Czapski
>>
> Hejka. 900 użytkowników a tylko 6 listów gratulacyjnych na grupie? Toż
> to niecały procent. :-(

Tylko dlatego, żeby nie zaśmiecać grupy i nie rozjuszać stada baranów.
:-P

> Mam nadzieję, że sprowokuję tym postem lawinę życzeń jubileuszowych. :-)

Za taką pracę jaką te parę osób włożyło w Tabazę należy im dziekować
codziennie po wielokroć.

> Bawcie się dobrze. :-) Ja nie lubię tłoku. ;-)

Widać, że nie byłeś i nawet nie wiesz jak to funkcjonuje.
:-)))

> Pozdrawiam kameralnie Ja...cki

I niech tak pozostanie skoro jeszcze nie dojrzałeś.
;-)
pozdr. Jerzy

Do Miłki
Jak zbudować altanę - poradnik. Dla zainteresowanych.
Jeden dzień przedwiośnia :-)
zostawić rośliny w spokoju
Jak zrobić kompostownik