urodziny

21. Data: 2006-03-27 10:51:58

Temat: Re: urodziny
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
wiadomości news:e08f47$chu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tak cię wołali na obiad?
> ;-)))
> pozdr. Jerzy
> --
> Droga Mario, niewiem czemu wzięłaś to do siebie:
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=3434

Tak czy owak
zawalił Nowak.
;-(
Niby przepraszając wpadasz w jeszcze większą nieuprzejmość.
W przywołanym linku masz:
przen. <pogardliwie, obelżywie o człowieku nieinteligentnym,
ograniczonym, zwłaszcza niesamodzielnym; bałwan, głupiec, dureń>

Zatem w Twoim wyjaśnieniu znajduje sie świadome lub nie
powątpiewanie w to czy kobieta jest człowiekiem.

pozdr
skryba

22. Data: 2006-03-27 10:54:05

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
wiadomości news:e08g23$t7i$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Sam to wymyśliłeś?
> :-)))
> pozdr. Jerzy

Szkoda czasu na komentowanie tego czegoś.

23. Data: 2006-03-27 11:21:09

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba napisał(a):
[...]
> Zatem w Twoim wyjaśnieniu znajduje sie świadome lub nie

Wybacz "skrybo", ale świadomie od dziś chyba będę CIĘ unikać.
Domyśl się [jak potrafisz] dlaczego.
:-(

> powątpiewanie w to czy kobieta jest człowiekiem.

NIE DOTYCZY.
/Czytaj ze zrozumieniem/.
pozdr. Jerzy

24. Data: 2006-03-27 11:26:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Jerzy, może jednak zwyczajnie zademonstrujesz klasę i bezwarunkowo
przeprosisz bywalców grupy? Ja też się w tej chwili czuję baranem, a
zapewniam, że przyjemne to nie jest.

Pozdrawiam, Basia.

25. Data: 2006-03-27 11:31:09

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Jerzy, może jednak zwyczajnie zademonstrujesz klasę i bezwarunkowo
> przeprosisz bywalców grupy? Ja też się w tej chwili czuję baranem, a
> zapewniam, że przyjemne to nie jest.

PRZEPRASZAM.
pozdr. Jerzy

26. Data: 2006-03-27 12:21:52

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> /Czytaj ze zrozumieniem/.
> pozdr. Jerzy

Wzajemnie
pozdr
skryba

27. Data: 2006-03-27 12:22:02

Temat: Ad vocem
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> PRZEPRASZAM.

Za szybko się wysłało.
Przepraszam tych bywalców grupy co się poczuli urażeni moim listem,
(...), [...], {...}.
Tych co wiedzieli o co chodzi też przepraszam za małe zamieszanie i
niezaplanowane fajerwerki.
pozdr. ubolewająco Jerzy
--
Baran(a)ów też przepraszam.

28. Data: 2006-03-27 12:24:22

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba napisał(a):
> Szkoda czasu na komentowanie tego czegoś.

Ctrl+A i Ctrl+V.
Ctrl+X.
pozdr. Jerzy

29. Data: 2006-03-27 12:41:19

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> [...]
(...), [...], {...}.
Tych co wiedzieli o co chodzi też przepraszam za małe zamieszanie i
Baran(a)y też przepraszam.

30. Data: 2006-03-27 12:55:56

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> W wiadomości news:dvms79$2mfk$1@node1.news.atman.pl Janusz Czapski
>>
> Hejka. 900 użytkowników a tylko 6 listów gratulacyjnych na grupie? Toż
> to niecały procent. :-(

Czego to dowodzi?

> Mam nadzieję, że sprowokuję tym postem lawinę życzeń jubileuszowych. :-)

Kpisz sobie z Tabazy i jej uczestników?

> Bawcie się dobrze. :-) Ja nie lubię tłoku. ;-)

Zapytam raz jeszcze, chwalisz czy ganisz?
Życzysz dobrze czy źle?
pozdr. Jerzy
PS
Byc może poprzednio źle odczytałem twoje intencje.

Do Miłki
Jak zbudować altanę - poradnik. Dla zainteresowanych.
Jeden dzień przedwiośnia :-)
zostawić rośliny w spokoju
Jak zrobić kompostownik