urodziny kolegi z przedszkola,co kupic?

1. Data: 2005-05-19 10:51:19

Temat: urodziny kolegi z przedszkola,co kupic?
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

córka lat 5 dostala zaproszenie na urodziny do kolegi z przedszkola ,co
kupic ,chodzi raczej o drobiazg ,niedrogi?chlopiec obchodzi 5 urodziny.
thx
p.

2. Data: 2005-05-19 11:08:37

Temat: Re: urodziny kolegi z przedszkola,co kupic?
Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> córka lat 5 dostala zaproszenie na urodziny do kolegi z przedszkola ,co
> kupic ,chodzi raczej o drobiazg ,niedrogi?chlopiec obchodzi 5 urodziny.

mam ten sam problem, zazwyczaj pytam rodzicow, oni wiedza najlepiej, czym
dziecko sie interesuje;
tutaj jednak nic nie umieli mi doradzic, i poprosilam Ade, zeby sama
podpytala Filipa, co chcialby dostac :)
pzdr
skrzato

3. Data: 2005-05-19 11:28:00

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"skrzato" wrote

> mam ten sam problem,

Dziewczyny, napiszcie, jaką kwotę chcecie wydać, bo niedrogi niekoniecznie
dla każdego oznacza to samo.

Majgosia

4. Data: 2005-05-19 12:43:17

Od: Olga_z_k <o...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:
> córka lat 5 dostala zaproszenie na urodziny do kolegi z przedszkola ,co
> kupic ,chodzi raczej o drobiazg ,niedrogi?chlopiec obchodzi 5 urodziny.

Mam syna w tym wieku i dla niego kazdego rodzaju autko to super prezent.
Dwa razy bylismy na piartych urodzinach i za kazdym razem kupilam jaks
wiekszy ale niedrogi samochodzik.

Oprocz tego dobrym prezentem dla mojego syna bylyby:

- puzzle - lubi takie z ca. 50 kawalkow
- pilka
- zabawkowe kije golfowe, takie do zabawy na dworze
- plastikowe kregle
- plastikowe literki i tablica magnetyczna
- rozne elektroniczne lub nie zabawki do nauki literek
- klocki Lego
- plastelina/ciastolina (np zestaw Dentysta PlayDoh)
- kredki/pisaki
- kolorowanki, zeszyty z zadaniami dla pieciolatkow
- latarka
- skarbonka

o drozszych typu rowerki nie pisze :-)

--
Ola
/Tomek - 4l 9m

5. Data: 2005-05-19 12:55:01

Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny, napiszcie, jaką kwotę chcecie wydać, bo niedrogi niekoniecznie
> dla każdego oznacza to samo.

chce sie zmiescic w kwocie 35zl, mamy obfitosc przyjec urodzinowych ostatnio
:]
a jubilat ma 6 urodziny :) mam nadzieje, ze Ada dzis przeprowadzila wywiad;
ostatnim razem, gdy szla do kolegi na urodziny, kupilysmy bionicle (chyba) z
klockow lego i dwa samochodziki hot wings i prezent sie udal :)

6. Data: 2005-05-19 13:28:16

Od: "mletka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> córka lat 5 dostala zaproszenie na urodziny do kolegi z przedszkola ,co
> kupic ,chodzi raczej o drobiazg ,niedrogi?chlopiec obchodzi 5 urodziny.
> thx
> p.

dla chłopca 5-6lat najlepsze według mnie jest:
- bionicle z możliwością puszczania dysku (cena ok. 12-15 mały ) nie ważne
ze jest napisane +7 w szkole juz sie nie będzie bawił
- samochodziki lego (35-40zł) do składania
- mały zestaw hot wheels (25-40zł)
- wzelkiego rodzaju transformersy od 18zł
- wszelkiego rodzaju roboty, najlepiej z opcja świecenia (tez od 18zł)
- no i oczywiscie samochodziki
to wszystko można dostac w supermarkecie

osobiście uważam ze dla chłopców jest większy wybór niż dla dziewczynek

7. Data: 2005-05-19 14:26:12

Od: PASIK <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dla chłopca 5-6lat najlepsze według mnie jest:
> - bionicle z możliwością puszczania dysku (cena ok. 12-15 mały ) nie ważne
> ze jest napisane +7 w szkole juz sie nie będzie bawił

mój nawet tego nie ruszy

> - samochodziki lego (35-40zł) do składania
może być..ale lepiej zwykly zestaw lego (budowanie domów, garażów)
> - mały zestaw hot wheels (25-40zł)

to ok, ale szybko idzie w kąt

> - wzelkiego rodzaju transformersy od 18zł

brzydale

> - wszelkiego rodzaju roboty, najlepiej z opcja świecenia (tez od 18zł)
> - no i oczywiscie samochodziki

roboty są nie lubiane
> to wszystko można dostac w supermarkecie
>
> osobiście uważam ze dla chłopców jest większy wybór niż dla dziewczynek

widzisz co dziecko to inna specyfika.

Za to np zestaw gier planszowych
(w tym wieku spokojnie warcaby, chińczyk czy młynek)
puzzle od 200 do 500 cześci
gry i zabawy firmy Granna
np:patyczaki
zagadki smoka obiboka
memo
sznurki i dziurki
Miś, pszczoły i miód
grzybobranie
jest do wyboru i cena do 30 zł

jeśli lub rysować malowac to lepiej kupić jakiś dobry zestaw firmy
Faber- Castell,koh-i-noor,Crayola, suche pastele
Kredki ołówkowe GRAND - JUMBO Natura (super)

np:
http://www.doradan.com.pl/Faber/kredki.htm

niedawno dostaliśmy kredki akwarelowe do rysowania i malowania

zestaw książek dla 6 latka( cos w stylu ABC)z różnymi zadaniami.

Jesli jeździ na rowerze:lampkę, mały licznik,chorągiewkę, rękawiczki
rowerowe

Wiem że takie samochodowo -klockowe prezenty przejdą w większości.
Chciałam jednak zaznaczyć,że istnieją też dzieci, którym frajdę sprawia
coś innego.

--
pozdrawiam Pasik & Pinek 5 i pół latek:-)
MAXIMA DEBETUR PUERO REVERENTIA

8. Data: 2005-05-19 16:40:33

Od: "Przyklejka>" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzato" <s...@w...pl> napisał
> chce sie zmiescic w kwocie 35zl, mamy obfitosc przyjec urodzinowych
> ostatnio

moje dziecko lat 6 z pewnoscia by sie ucieszyło z kolejnego Bionicla,
ewentualnie Visorak ( ma śmigiełko które lata ok 35 zł) lu jakikolwiek
zestaw z Lego,
motor (ok 20 zł) lub jakieś autko HotWheels ( duzy wybór)

ewentualnie coś z ciastoliny, ale to już większy wydatek
gra planszowa
auto sterowane ( mozna kupić w tej kwocie)

Kasia i Patryk lat 6
Łódź

9. Data: 2005-05-19 17:46:21

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gry i zabawy firmy Granna

i tak zrobie ,sama dzisiaj kupilam dla mojej dzis konczącej 5 lat gre
"gdzie raki zimuja" za ok. 15 zł w markecie -fakt pytania trudne ale
bardzo fajna forma i odpowiedzi no i kształcąca.
chciałm smoka obiboka ale mała stwierdzila ze to jest łatwizna ,bo maja
w przedszkolu :)
p.

Szukam grup wsparcia
[spam] Wasze dziecko musi to mieć :-)