Re: urzadzenie do relaksacji...

From: "cbnet" <c...@n...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: urzadzenie do relaksacji...
Date: Tue, 16 May 2006 09:14:26 +0200

B:
> Prosze - Panie czarku - widze ze moje slowa lekko ubodly.
> W takim razie rezygnuje ze swojej wielkiej uszczypiliwosci itd.
> i czekam az zdradzi mi Pan cos w tym kierunku...

Nie jestem fachowcem w temacie urzadzen do relaksacji,
a jako dyletant za genialne urzadzenie w tym zakresie
uznaje moje lozko. :)

Co prawda zetknalem sie z opisami niezwyklego dzialania
relaksacyjnego np pokoi solnych (o ile nie pomylilem nazwy)
ale nie testowalem takiego urzadzenia osobiscie, podobnie
jak moi znajomi, wiec nic nie moge na ten temat od siebie
napisac.

Polecam lozko - to najskuteczniejsze urzadzenie do relaksacji
jakie wykorzystuje z powodzeniem i zadowoleniem od wielu lat,
i mam nadzieje korzystac z niego jeszcze wielokrotnie
w przyszlosci. :)

Mam nadzieje, ze cos ~pomoglem panu, Panie bartcie. ;)))

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl