usenet

1. Data: 2002-11-11 22:16:26

Temat: usenet
Od: "Urszula Maria Kozlowski" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ninawidze usenet. Albo mi zzera listy albo wysyla 10. Polecam forum edukacja
albo fora prywatne.Niemieckie, francuskie, wloskie, rzadkie jezyki. Pozdrow

1. Data: 2002-11-11 22:19:03

Temat: Re: usenet
Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Urszula Maria Kozlowski>
wylosował takie:
> Ninawidze usenet. Albo mi zzera listy albo wysyla 10. Polecam forum
edukacja
> albo fora prywatne.Niemieckie, francuskie, wloskie, rzadkie jezyki.
Pozdrow

moja babcia gotując herbatę
powiedziała: a zatem wżdy czemuż ty tutaj?

--
przyszła kryska do matyska.
a matysek trzask ją w pyska!

1. Data: 2002-11-11 22:19:21

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Nov 2002 22:16:26 +0000 (UTC), "Urszula Maria Kozlowski"
<j...@N...gazeta.pl> wrote:

>Ninawidze usenet. Albo mi zzera listy albo wysyla 10. Polecam forum edukacja
>albo fora prywatne.Niemieckie, francuskie, wloskie, rzadkie jezyki. Pozdrow

Proponuję sprawić sobie dobry program do czytania newsów :-)
Chyba że bardzo chcesz szkolić się w rzadkich językach...

--
Amnesiac

1. Data: 2002-11-12 00:08:54

Od: "Urszula Maria Kozlowski" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zaraz wszystko wytlumacze. Niedawno zrozumialam, ze moge znac dowolna
ilosc rzadkich jezykow bez komputera nie dam rady. Moje dziecko widzac co wyprawiam
usilujac napisac cokolwiek pewie dzialo: Mamusiu to jest gumka
a to olowek. I teraz juz troche umiem pisac. A program do tych njusow
to mi jeden Pawel z innego forum podal. Jutro dziecko sie tym zajmie.
A jestem tutaj, bo niektore strony sa fajne.Pozdrowienia.Zalamana
Humanistka.

1. Data: 2002-11-12 10:49:58

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Urszula Maria Kozlowski" wrote:

> [...]
> program do tych njusow to mi jeden Pawel z innego forum podal. Jutro
> dziecko sie tym zajmie. A jestem tutaj, bo niektore strony sa

Czy tylko ja nadal nie rozumiem?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-11-12 11:21:35

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Nov 2002 11:49:58 +0100, "Lia" <L...@p...onet.pl>
wrote:

>Czy tylko ja nadal nie rozumiem?

Ja też nie łapię. Może to jest ten rzadki język?
:-)))))

--
Amnesiac

1. Data: 2002-11-12 11:26:32

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiac" wrote:

> Ja też nie łapię. Może to jest ten rzadki język?
> :-)))))

Hehe,
a mi sie wydawało ze humanisci maja łatwosc formułowania mysli :)))

ps. zaintrygował mnie watek ołówka i gumki?
Moze dziewczyna uległą ciezkiemu wypadkowi, a teraz na nowo uczy sie
wszystkiego, tego co ją otacza i jak sie zyje.
Innych pomysłów nie mam.

1. Data: 2002-11-12 11:39:38

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Nov 2002 12:26:32 +0100, "Lia" <L...@p...onet.pl>
wrote:

>ps. zaintrygował mnie watek ołówka i gumki?
>Moze dziewczyna uległą ciezkiemu wypadkowi, a teraz na nowo uczy sie
>wszystkiego, tego co ją otacza i jak sie zyje.

Coś w tym jest. Zwłaszcza, że nasza miła koleżanka poczuła się niczym
niezapisana tablica stwierdzając: "moge znac dowolna
ilosc rzadkich jezykow". :-DDDDDDD

--
Amnesiac

1. Data: 2002-11-12 12:47:43

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@p...onet.pl> wrote in message

| Czy tylko ja nadal nie rozumiem?

Tłumaczę:

Ja zaraz wszystko wytlumacze. Niedawno zrozumialam, ze moge znac dowolna
[liczbe] rzadkich jezykow[, ale] bez komputera nie dam rady. Moje
dziecko widzac[,] co wyprawiam usilujac napisac cokolwiek[,] [powiedzialo]:
Mamusiu, to jest gumka, a to olowek. [Saulo: uwaga! nie czytać dosłownie.] I
teraz juz troche umiem pisac. A program do tych [niusow] to mi jeden Pawel z
innego forum podal. Jutro dziecko sie tym zajmie. A jestem tutaj, bo
niektore strony sa fajne. Pozdrowienia. Zalamana Humanistka.

Saul:o)

1. Data: 2002-11-12 12:57:28

Od: "Urszula Maria Kozlowski" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisalam dlugi list.Wszystko probowalam wytlumaczyc. I nie doszedl.
Widac naprawda jestem tepa.Napisze jeszcze raz wieczorem, bo oprocz tego,
ze jestem tepa to do tego uparta. To chyba mi te obce jezyki tak porobily.
Ide sie zalamac.Rzadka Kretynka Czesc.

spam: test
PYTANKO
Inaczej.