usenet zdycha (OT, ale nie calkiem)

1. Data: 2012-08-30 10:20:29

Temat: usenet zdycha (OT, ale nie calkiem)
Od: Bbjk <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ kolejny serwer zrezygnował z newsów, zastanawiam się, czy tę grupę warto by
było przenieść na jakieś forum, bo gdy usenet padnie całkiem, to stracimy też
archiwum. Nie wiem, czy jest możliwa taka migracja, ale może ktoś biegły się wypowie.
Piszę akurat tutaj, bo ze starych dobrych grup do tej mimo wszystko mam nadal
największy sentyment. Mam nadzieję, ze nie krzaczę...

2. Data: 2012-08-30 11:48:44

Temat: Re: usenet zdycha (OT, ale nie calkiem)
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-30 12:20, Bbjk pisze:
> [...]
Piszę akurat tutaj, bo ze starych dobrych grup do tej mimo wszystko mam nadal
największy sentyment. Mam nadzieję, ze nie krzaczę...

Nie bój, nie odetną.

Pozdrawiam,
MW

3. Data: 2012-08-30 19:20:03

Od: "MarekF" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]
---
to, ze jakis gazeta zrezygnowal z newsow, to nic nie znaczy.
Ja zawsze korzystam z serwera news.neostrada.pl i jest oki. Kiedysc
korzystalmem z gda.pl i roznych innych.Wazne jest to na jakim serwerze jest
grupa dyskusyjna, bo tego nie wiem, kto ja zalozyl. Bo serwer jest jeden, a
dostep jest z wielu. Gdzie jest serwer pl.rec.kuchnia?
Jak na gazeta.pl to przechlapane
marekF

4. Data: 2012-08-30 19:35:48

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja zawsze korzystam z serwera news.neostrada.pl
Tszeba mieć telefon.
Dziś ewakułowałam się na interię, mam nadzieję, ze na dłużej niż kilka
miesięcy.

5. Data: 2012-08-30 20:55:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-08-30 21:35, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Tszeba mieć telefon.

Ale stancjonarny?

> Dziś ewakułowałam się na interię, mam nadzieję, ze na dłużej niż kilka
> miesięcy.

Ja się nie wakułuję.

qr.a

6. Data: 2012-08-30 21:04:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-08-30 12:20, obywatel Bbjk uprzejmie donosi:
> [...]
Piszę akurat tutaj, bo ze starych dobrych grup do tej mimo wszystko mam nadal
największy sentyment. Mam nadzieję, ze nie krzaczę...

Nie kocham jakoś szczególnie tepsy, ale news.neostrada.pl wpuszcza.
Forów nie lubię jakoś szczególnie, bo to jednak potomstwo dzieci neo tam
się pasie.
Uważam, że idea usenetu sama z siebie nie umrze (trolle złaknione
dożywiania na przykład), gazeta zabiła tylko uzależnionych od gazety.
Archiwum będzie. Inna kwestia, że samo archiwum, jako takie, mało żywą
jest tkanką.

qr.a
--
zupa pomidorowa i potrawka z kurczaka

7. Data: 2012-08-31 08:08:35

Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> Tszeba mieć telefon.
> Dziś ewakułowałam się na interię, mam nadzieję, ze na dłużej niż kilka miesięcy.

Lepiej zajrzyj do biblioteki i poczytaj kilka książek lub słowników ortograficznych.

--
Pzdr.
Marek

8. Data: 2012-08-31 11:35:32

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-30 23:04, Qrczak pisze:

> Nie kocham jakoś szczególnie tepsy, ale news.neostrada.pl wpuszcza.
> Forów nie lubię jakoś szczególnie, bo to jednak potomstwo dzieci neo tam
> się pasie.

Na forach są moderatorzy, którzy połowę z Was dawno by zbanowali.
Pisanie nie na temat, przeklinanie, bluzganie i oczernianie, to
dyskwalifikuje tak z 60-70% postów tej grupy.
Zapomniałem dodać, że za ortografię też można wylecieć.
Powodzenia.

9. Data: 2012-08-31 12:34:43

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-08-31 13:35, obywatel Dawid uprzejmie donosi:

> [...]
> dyskwalifikuje tak z 60-70% postów tej grupy.
> Zapomniałem dodać, że za ortografię też można wylecieć.

Aha.
Gazeta przeszła więc na wyższy poziom. Łomotów.
A co do ortografii - ma ją każdy. Tyle że u niektórych i ona jest na
wyższym poziomie. Abstrakcji.

qr.a
--
kaszanka z cebulą i jabłkami

10. Data: 2012-08-31 13:56:04

Od: Rafikius <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 12:20:29 UTC+2 użytkownik Bbjk napisał:
gdy usenet padnie całkiem, to stracimy też archiwum.

Dostęp do większości grup usnetowych jest przez googlegroups, więc raczej za szybko
nam nie zniknie.

okrągłe krakersy
Szukam doswiadczenia w imprezach masowych ...
Uff...
Piórka, czy półplasterki?
Roztwór do piersi z kurczaka