usunąć trawnik

11. Data: 2004-06-28 20:50:57

Temat: Re: usunąć trawnik
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"miłka" <m...@t...pl> wrote in message news:cbpq4m$t50$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A potem co zrobić ze zdzieranymi płatami trawy ? Da się to kompostować ?

Mozna z tego usypac gorke.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2004-06-28 20:52:25

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Fakt - ciężko i długo:-(. Ale można z tych "cegiełek" darniowych ułożyć
> studzienkę i wrzucać tam resztki roślinne - podobno kompost wychodzi
> znakomity. Nie testowałam, ale na innej grupie bardzo polecano.

Hmmm... z ciekwosci, na jakiej grupie dyskutuje sie jeszcze o komposcie? :)

Pozdrawiam
Kaska

13. Data: 2004-06-28 21:01:39

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Rw%Dc.168944$DG4.47461@fe2.columbus.rr.com...
> "miłka" <m...@t...pl> wrote in message
>
> Mozna z tego usypac gorke.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

A potem za jakiś tam czas znów w pocie czoła grabiami rozgarniać i
wyrównywać ? ;-)

Serdecznie Miłka

14. Data: 2004-06-28 21:07:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"miłka" <m...@t...pl> wrote in message news:cbq115$556$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A potem za jakiś tam czas znów w pocie czoła grabiami rozgarniać i
> wyrównywać ? ;-)

Nie. Na gorce mozna posadzic jakes ladne rosliny. Na mojej rosna
wieczorniki i hibiskusy.

Pozdrowienia,
Michal

15. Data: 2004-06-28 21:20:37

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cbpnru$rc6$1@nemesis.news.tpi.pl miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> Czy znacie jakiś sposób na usunięcie trawnika, taki łatwy i
> prosty i żeby się nie urobić po pachy ???

Hejka. Może spychaczem. :-)
Pozdrawiam mechanicznie Ja...cki

16. Data: 2004-06-28 22:37:11

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"miłka" wrote:

> Czy znacie jakiś sposób na usunięcie trawnika, taki łatwy i prosty i
> żeby się nie urobić po pachy ???
>
> Miłka

Mozesz przyszpilic czarna plastykowa folie do ziemi i w kilka goracych dni
bedzie po trawniku. Rowniez gazety przykryte ziemia lub scinkami trawy tak
dzialaja. Jesienia mozna zabic trawe przykrywajac ja gruba wartwa opadlych
lisci, a na wiosne zaorac liscie z ziemia.
Magdalena Bassett

17. Data: 2004-06-28 22:38:38

Temat: Odp: usunąć trawnik
Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A potem co zrobić ze zdzieranymi płatami trawy ? Da się to kompostować ?
>
> Miłka

Po przekompostowaniu powstaje
tzw. ziemaia darniowa. Żyzna to ona nie jest,
lecz jest cennym dodatkiem do różnych podłoży.
Kompostuje się długo.

Arkadiusz Prażmowski
http://oczko4you.republika.pl/centrum.html

18. Data: 2004-06-29 12:56:02

Od: "krycha" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
(...)
> A potem co zrobić ze zdzieranymi płatami trawy ? Da się to kompostować ?
>
> Miłka

Wykorzystałam takie kostki wyciętej darni do założenia
trawnika tam gdzie go nie było, a nie przeszkadza że jest.
Fajnie rośnie teraz ta trawa, aż szkoda byłoby ją wyrzucać na kopmpost.

pozdrawiam Krycha

19. Data: 2004-06-29 13:27:00

Od: "Renia" <r...@g...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Czy znacie jakiś sposób na usunięcie trawnika, taki łatwy i prosty i
> żeby się nie urobić po pachy ???
>
>    Miłka

Jeżeli chodzi o usunięcie tylko 4m2 to naprawdę wystarczy tylko zdjąć
darń , wykorzystać ją na ew.dołki lub inne nierówności, a ziemię pod spodem
przekopać szpadlem lub grabkami dosyć głęboko i wypielić chwasty.
Następnie dosypać dobrej ziemi,wymieszać i sadzić.

Pozdrawiam Renia

20. Data: 2004-06-29 20:07:40

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wystarczy tylko zdjąć
> [...]
> przekopać szpadlem lub grabkami dosyć głęboko i wypielić chwasty.
> Następnie dosypać dobrej ziemi,wymieszać i sadzić.

Ale to się tak łatwo mówi, a chciałabym tylko sadzić i sadzić ... :-(
Serdecznie Miłka

pomoc w identyfikacji
folia na oczko wodne(gdzie kupic)
Jak wysiac cienmiernika??