usunięcie migdałków

1. Data: 2001-10-29 08:59:02

Temat: usunięcie migdałków
Od: "mk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żona notorycznie ma anginę. Lekarz sugeruje usunięcie migdałów. Czy ktoś z
Was ma z tym doświadczenia? Jaki rezultat, gdzie (W-wa), jak to załątwić?
pozdrawiam i dziekuję za pomoc

--
Marcin
http://markoz.republika.pl

2. Data: 2001-11-03 02:32:18

Temat: Re: usunięcie migdałków
Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mk" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Was ma z tym doświadczenia? Jaki rezultat, gdzie (W-wa), jak to załątwić?

witam
ja mialem sugerowane wyciecie 3 migdalka i moj braciak. laryngolog
miejscowym znieczuleniu a wszystko trwa pare minut).
mialem troche chorowania (to tak jak granie z angina w pokera) ale obylo sie
bez zadnych inwazyjnych metod. jak z wyrostkiem wybralem opcje bez
operacji:) teraz sie ciesze ze mam migdalki, bo mniej choruje. chociaz
czasem jak wyjde na dwor jak jest zimno to mnie niezle napierniczaja. ze 2
dni czasem do tygodnia ale nie zdycham pozniej przez miesiac i nie lecze sie
prochami jakby jakas infekcja bakteryjna.
moj kolega mial robiona operacje z 15 lat temu i mial takiego pecha ze mu
lekarz costam spier..lil i mowi troche przez nos.
to tyle. moj list moze byc sugestywny, bo jestem przeciwny wszelkim
inwazyjnym akcjom na organizmie. (niepotrzebnym zastrzykom - dlaczego
wycofali tak popularna niegdys debecyline?, operacjom wyrostka, migdalkow,
etc.)

3. Data: 2001-11-03 18:56:33

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"sleepindog" <l...@s...dogs.lie>, Sat, 3 Nov 2001 03:32:18 +0100, tako
rzecze:
>dlaczego wycofali tak popularna niegdys debecyline?

A wycofali?? Prosze ja natychmiast z powrotem wprowadzic !!!

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

PS. Dwa slowa o debecylinie:

DZIALANIE

Antybiotyk b-laktamowy, pochodna penicyliny benzylowej o wyjątkowo
długotrwałym działaniu. Działa bakteriobójczo m.in. na Streptococcus spp.
(z wyjątkiem szczepów Streptococcus pneumoniae opornych także na inne
antybiotyki), Staphylococcus spp. (szczepy nie wytwarzające b-laktamazy),
Listeria monocytogenes, Bacillus anthracis, niektóre szczepy Clostridium
spp., Bacteroides spp. (z wyjątkiem B. fragilis), Treponema pallidum,
Actinomyces spp.

WSKAZANIA

Zakażenia paciorkowcowe (m.in. angina, zapalenie migdałków podniebiennych,
zatok obocznych nosa), profilaktyka choroby reumatycznej i zapalenia
wsierdzia, nosicielstwo błonicy, kiła. W ostrych lub ciężkich zakażeniach
jego podanie powinno być zawsze poprzedzone leczeniem penicyliną benzylową.
Dzieciom podaje się niemal wyłącznie w profilaktyce choroby reumatycznej i
zapalenia wsierdzia.

--

Bardzo ważne pytanie - dotyczy ginekologii.
szkla kontaktowe
USG kolana w Warszawie?
urolog - wroclaw
solenie