[Warszawa] usunięcie wrastającego paznokcia

1. Data: 2007-06-04 07:57:50

Temat: [Warszawa] usunięcie wrastającego paznokcia
Od: "Bullvan" <b...@m...kropkapl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, mógłby ktoś polecić w Warszawie sensowne miejsce na usunięcie
wrastającego paznokcia (duży paluch u nogi)? Miałem ten zabieg już
robiony 6-7 razy, ale problem powraca. U róznych chirurgów róznie to
wyglądało, a w stolicy jeszcze nie miaałem "przyjemności"

Jest sens iśc do jakiejś prywatnej kliniki? Jesli tak może ktoś zna
orientacyjna cenę za taki zabieg?

Dzięki za wszelkie pomocne informacje.

Bullvan

--
*bullvan the Guitar-Lover*
/The guitar is like a lady ... there's no room for/

2. Data: 2007-06-04 15:06:00

Temat: Re: usunięcie wrastającego paznokcia
Od: PawelM <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo
> Dzięki za wszelkie pomocne informacje.
6..7 razy miales zrywanego calego paznokcia ?? ja mialem 2x, drugi
tylko dlatego ze pierwszy chirurg to partacz i nie wymodelowal
paznokcia, nadal rosl po bokach i zaczal wrastac. teraz juz jest OK,
ale sama plytka paznokcia jest niezbyt ladna.
najlepiej to oczywiscie isc do prywatnego chirurga, zabieg jest tak
prosty,ze wystarczy zwykly gabinet, nie trzeba kliniki.
u siebie w malym miescie (80tys ludzia) zaplacilem chyba 150zl za
zrobienie porzadku i usuniecie starej plytki paznokcia.
ile w wawie i do kogo to nie wiem, niech sie wypowiedza warszowioki.
Pzdr.

3. Data: 2007-06-04 18:48:49

Od: "Bullvan" <b...@m...kropkapl> szukaj wiadomości tego autora

PawelM wrote:
> 6..7 razy miales zrywanego calego paznokcia ??

Ano z 5 razy na jednej girze, a teraz chamstwo sie rzuciło na drugą.

> u siebie w malym miescie (80tys ludzia) zaplacilem chyba 150zl za
> zrobienie porzadku i usuniecie starej plytki paznokcia.

Dzieki za info, czekam na info od stołecznych...

--
*bullvan the Guitar-Lover*
/The guitar is like a lady ... there's no room for/
/the excuse of/ "/look at me, but don't touch me/"
bullvanMAUPKApublicenemy.pl *GG*:4234986

Problemy z gardłem a praca w chłodni.
bąble na dłoniach i stopach
bielactwo
Szukam ortopedy Wrocław i okolica
haczyk (kotwica) na ryby w moim palcu!!!