usuwanie kamienia z zebow ultradzwiekami

11. Data: 2006-12-09 14:25:04

Temat: Re: usuwanie kamienia z zebow ultradzwiekami
Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tymoon napisał(a):

> A czemuż to jest takie niezwykle ważne poza względami estetycznymi? Co
> jest złego w osadzie czy kamieniu poza wyglądem? Pytam poważnie.

Próchnica może się podobno podstępnie wedrzeć, brrr, bo ma
ułatwioną drogę. A poza tym choroby dziąseł/przyzębia mogą się
przyplątać, brrr. Szczegółowo tych procesów nie jestem w stanie
opisać, ponieważ nie jestem stomatologiem.

Pozdrawiam,
Maja

12. Data: 2006-12-09 15:48:36

Od: "Wojtek K." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem z Białegostoku. Pozdrawiam

13. Data: 2006-12-09 15:57:42

Od: "Wojtek K." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zasadzie sam osad nie jest grożny i chodzi o względy estetyczne. Natomiast
kamień nazebny czyli inaczej zmineralziowana płytka nazebna jest głowną
przyczyna powstawania chorób przyzębia. Sam osad może powstawac w wyniku
palenia, picia akwy a nawet w wyniku czestego używania płukanek Meridol. Z
doswiadczenia jednak widze ze ludzie którzy cierpia na nadmierne odkladanie
kamienia maja zdrowsze zeby i rzadziej u nich wystepuje próchnica. Mysle że
wynika to z tego że zeby sa znacznie bardziej zmineralizowane bo skład śliny
zapewnia dobrą wymiane jonów. Zęby te są jednak znacznie bardziej narażone
wkutek zalegania kamienia na choroby przyzębia i zwykle po pewnym czasie
dochodzi do utraty przyczepu nabłonkowego(=dziąsła wokół zęba) co wiąże się
z rozchwianiem zęba i jego przedwczesną utrata. Pozdrawiam

14. Data: 2006-12-09 16:09:48

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek K. napisał(a):
> Jestem z Białegostoku. Pozdrawiam

Kogo pozdrawiasz?

Pozdrawiam,
Jestem Maja

15. Data: 2006-12-09 16:36:29

Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kogo pozdrawiasz?
>
> Pozdrawiam,
> Jestem Maja

mnie
pozdrawiam
;-)

16. Data: 2006-12-09 17:05:49

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):

> mnie
> pozdrawiam
> ;-)

Aha, to przepraszam, że się "wcięłam" :))

Pozdrawiam,
Maja

17. Data: 2006-12-09 17:13:46

Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja napisał(a):

> Aha, to przepraszam, że się "wcięłam" :))
>
> Pozdrawiam,
> Maja

Maja - zawsze podobało mi się to imię,
no nic, pozdrawiam
:)

18. Data: 2006-12-09 17:18:27

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):

> Maja - zawsze podobało mi się to imię,
> no nic, pozdrawiam
> :)

To miłe:)
Pozdrawiam:)
Maja nie z Białegostoku

19. Data: 2006-12-09 17:37:54

Od: tymoon <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek K. napisał(a):

> (...)

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.

--
Pozdrawiam: Tomasz Wojtczak
tymoon(at)wp(dot)pl

20. Data: 2006-12-17 20:22:45

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> na zebach po piciu kawy i paleniu papierosow. Przy widocznym ciemnym
> osadzie zdecydowanie lepiej jest zrobić piaskowanie. Pozdrawiam

:DDD
po piaskowaniu szkliwo jest gladkie ?
przeczysz sam sobie.
skad masz dane o "porysowaniu" szkliwa przez skaler?
Moze jakies dane zródlowe :) Wojtku K.

Lumbalizacja S1
prestarium-zamiennik?
Duszność i niski puls.