usuwanie "pieprzyków"

1. Data: 2004-02-24 23:01:49

Temat: usuwanie "pieprzyków"
Od: "gucio" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
obecnie mieszkam w wawie wiec prosba zawarta w tym poscie odnosi sie do
gabinetow w tym miescie
a wiec...
mam na plecach "pieprzyk" . Wydaje mi sie ze nie jest on zbyt duzy ale
zdecydowanie wyrozniajacy sie na calym ciele
chcialbym go usunac...
szukam miejsca gdzie moglbym to zrobic --oczywiescie w rozsadnej
cenie(znaczy sie ok 100 zl)
oczywiescie musi byc to sprawdzony gabinet(dermatolog na miejscu wskazany)
gdzie nie utna mi np nogi i to jescze tej zdrowej :)
dzis wyczytalem
<cytat>
Jedyną właściwą metodą jest ich chirurgiczne wycięcie wraz z odpowiednim
marginesem skóry - po to, by móc potem zbadać znamię pod mikroskopem i
ocenić, czy zmiana została usunięta w całości. Usuwanie znamion za pomocą
lasera, metodą kriochirurgii czyli zamrażania, czy wreszcie
elektrokoagulacji nie pozwala na późniejszą ocenę histopatologiczną
</cytat>
czy to prawda , czy odnosi sie do znamion takich jak moje (ok 1cm srednicy i
tylez samo w gore)

prosze o podpowiedzi na co mam sie zdecydowac

pozdrawiam wszystkich
gucio

2. Data: 2004-02-25 09:11:02

Temat: Re: usuwanie "pieprzyków"
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

(...)
Pamietaj ze usuwanie pieprzykow niesie za soba , tzn pozostawia blizny

elmex czy fluormex
Dobra ginekolog w krakowie ?
Kłykciny kończyste u kobiety, a parter
sepsa - co i jak?