uświadamianie

1. Data: 2007-07-19 08:21:59

Temat: uświadamianie
Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkiem niedawno, albo i dawniej ;-) widziałam tu linka do książki, która
ponoć fajnie uświadamia dzieciom skąd się biorą dzieci. Wydaje mi się, ze to
już najwyższy czas na to, aby moje dowiedziały się w domu a nie gdzieś na
podwórku. Guglam, góglam i znaleźć nie mogę. Pomoże ktoś? Najlepiej, żeby to
była książka, któ a da się kupić przez sieć.

pozdrawiam Tatiana
--
Miarą miłości jest miłość bez miary
/Św. Franciszek Salezy/

2. Data: 2007-07-19 09:02:40

Temat: Re: uświadamianie
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Całkiem niedawno, albo i dawniej ;-) widziałam tu linka do książki, która
> ponoć fajnie uświadamia dzieciom skąd się biorą dzieci.

My mamy ksiazeczke "Mama zniosła jajko!":
http://www.biblionetka.pl/ks.asp?id=72766

> Wydaje mi się, ze to już najwyższy czas

Corcie zaczelismy uswiadamiac juz teraz (wlasnie korzystajac z tej
ksiazeczki i faktu, ze mial sie pojawic braciszek), wiec nie bylabym pewna,
czy u Was jest juz najwyzszy czas.
Ksiazka jest super. Sa nawet rysunki pozycji, w jakich sie majstruje
dzidzie, wiec takze cos dla rodzicow przy okazji. ;-)
Iwona

3. Data: 2007-07-19 09:20:25

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.07.2007, o godzinie 11.02.40, na pl.soc.dzieci.starsze, Marchewka
napisał(a):

> [...]
> Ksiazka jest super. Sa nawet rysunki pozycji, w jakich sie majstruje
> dzidzie, wiec takze cos dla rodzicow przy okazji. ;-)

To jest niemożliwe, żeby na 40 stronach opisać skąd się biorą dzieci.

*Habeck*
- Schutzbach

4. Data: 2007-07-19 09:25:15

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:vfuipfeatqm5$.dlg@habeck.pl...
> To jest niemożliwe, żeby na 40 stronach opisać skąd się biorą dzieci.

Jakas alternatywa?
Nuda w robocie, co, Habeck? :-)
Iwona

5. Data: 2007-07-19 09:42:41

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:vfuipfeatqm5$....@h...pl,
Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> To jest niemożliwe, żeby na 40 stronach opisać skąd się biorą dzieci.

Za dużo czy z mało tych stron?

pozdrawiam Tatiana
--
Ludzie nie są gorsi niż dawniej,
tylko sprawozdawczość na temat jego poczynań jest obecnie dokładniejsza.

6. Data: 2007-07-19 09:43:06

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" ...
> Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:vfuipfeatqm5$.dlg@habeck.pl...
>
> Jakas alternatywa?
> Nuda w robocie, co, Habeck? :-)

Ewidentna :)))
Normalnie żaden flejm się nie klei.

EwaSzy

7. Data: 2007-07-19 09:43:52

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:f7n96j$qps$...@n...onet.pl,
Marchewka <M...@b...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> My mamy ksiazeczke "Mama zniosła jajko!":
> http://www.biblionetka.pl/ks.asp?id=72766

Dzięki, zobaczę tą, ale wiem, że to było o innej książce. Może ktoś pamięta
albo umie odnaleźć linka?
Żono? ;-)

pozdrawiam Tatiana
--
Czasem trzeba polemizować nawet z matołem,
żeby jego głos nie był jedynym słyszalnym

8. Data: 2007-07-19 10:12:33

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.07.2007, o godzinie 11.25.15, na pl.soc.dzieci.starsze, Marchewka
napisał(a):

> Jakas alternatywa?

Książki do biologii, encyklopedie, rodzice. :)

> Nuda w robocie, co, Habeck? :-)

Nie jest tak źle. Generują się kesze do mapy. :)

*Habeck*
- Schutzbach

9. Data: 2007-07-19 10:30:28

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.07.2007, o godzinie 11.42.41, na pl.soc.dzieci.starsze, Xena
napisał(a):

> Za dużo czy z mało tych stron?

Za mało kurka, za mało... no chyba, że chodzi o sam akt płciowy - to
wystarczy jedna... no chyba, że trza rozpisać pozycje, to 40 w sam raz. Ale
dla dociekliwego dziecka informacja, że siakaś komórka łączy się z siakąś
inną i powstaje człowiek jest niewystarczająca. Trza jeszcze trochę
biologii, genetyki, fizyk... normalnie na 40 się ni da.

*Habeck*
- Schutzbach

10. Data: 2007-07-19 11:33:32

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto napisał(a):

> [...]
> inną i powstaje człowiek jest niewystarczająca. Trza jeszcze trochę
> biologii, genetyki, fizyk... normalnie na 40 się ni da.

A co się nie da, trzeba tylko małym druczkiem :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Agroturystyka