uświadamianie

11. Data: 2007-07-22 08:40:39

Temat: Re: uświadamianie
Od: "jan paszek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <M...@b...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> My mamy ksiazeczke "Mama zniosła jajko!":
> http://www.biblionetka.pl/ks.asp?id=72766

> Corcie zaczelismy uswiadamiac juz teraz (wlasnie korzystajac z tej
> ksiazeczki i faktu, ze mial sie pojawic braciszek), wiec nie bylabym pewna,
> czy u Was jest juz najwyzszy czas.
> Ksiazka jest super. Sa nawet rysunki pozycji, w jakich sie majstruje
> dzidzie, wiec takze cos dla rodzicow przy okazji. ;-)
> Iwona
> usiadamiajcie skad biora ,dzieci ma potem to meczyzni sa traktowani jak
MIĘSO ARMATNIE - tylko do zdobycia!!!!!!!!!

12. Data: 2007-07-22 09:29:54

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan paszek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> MIĘSO ARMATNIE - tylko do zdobycia!!!!!!!!!

1. Naucz sie odpisywac.
2. Zacznij sie leczyc.
3. Nie pisz do mnie na priva.
I.

13. Data: 2007-07-22 10:40:14

Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

jan paszek twierdzi, że:

czy to wyraz pochodny od "męczeństwa" czy "meczenia"?

> jak
> MIĘSO ARMATNIE - tylko do zdobycia!!!!!!!!!

Gdzie można zdobyć mięso armatnie?

--
zona (31.2) Julka (4.10), Zuzia (2.11)
http://julka.gourl.org http://zuza.gourl.org

14. Data: 2007-07-23 13:16:50

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

22.07.2007, zona alberta <m...@h...net> napisał(a)

> Gdzie można zdobyć mięso armatnie?

Można się spodziewać, że będzie w sklepie z armatami.
:)

--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

15. Data: 2007-07-23 14:47:56

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.07.2007, o godzinie 13.33.32, na pl.soc.dzieci.starsze, P...@o...pl
napisał(a):

> A co się nie da, trzeba tylko małym druczkiem :)

Jak to? Jak małym?

*Habeck*
- Schutzbach

16. Data: 2007-07-24 07:56:30

Od: Damian <d...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

"Xena" <x...@o...pl> wrote in news:f7n79l$kd4$1@news.onet.pl:

> Całkiem niedawno, albo i dawniej ;-) widziałam tu linka do książki,
> która ponoć fajnie uświadamia dzieciom skąd się biorą dzieci. Wydaje
> mi się, ze to już najwyższy czas na to, aby moje dowiedziały się w
> domu a nie gdzieś na podwórku. Guglam, góglam i znaleźć nie mogę.
> Pomoże ktoś? Najlepiej, żeby to była książka, któ a da się kupić przez
> sieć.

Dla kilku latka:
Krecik i mama zajączków
np. tu http://wysylkowa.pl/ks625023.html
Pożyczyliśmy kiedyś z biblioteki akurat tego Krecika do poczytania na
dobranoc. Jak zacząłem czytać synowi, to od razu skojarzyłem że to "ten"
Krecik.

Streszczenie:
Zające zalecają się do siebie, potem biorą ślub, bardzo się przytulają,
zajęczycy rośnie brzuch, potem ma bóle i z brzucha wychodzą 3 zajączki.

--
Damian

17. Data: 2007-08-04 20:17:30

Od: "Monikas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> na podwórku. Guglam, góglam i znaleźć nie mogę. Pomoże ktoś? Najlepiej,
> żeby to była książka, któ a da się kupić przez sieć.

Może chodzi o rymowankę "Skąd się biorą dzieci?" M. Brykczyńskiego?

--
Monika

Agroturystyka
zasłyszane w autobusie!!!!!