uwaga na psy !!!!

1. Data: 2002-01-10 14:44:01

Temat: uwaga na psy !!!!
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak mi ten moj pies zaraz nie zejdzie z oczu, to zobaczy ! przed 5 minutami
sprul mi 2 okrazenia serwety szydelkowej !!!! chyba go spiore !!!!!!!!!!
czlowiek sie meczy, a tu pies mu spruje, a mama jeszcze mowi, ze to maly
piesek i nie wiedzial, co robi !!!!! i do tego jeszcze mowi, ze to w mig
nadrobie. MIG ??? to moja pierwsza serweta i idzie mi bardzo powoli.....

skora mi sie jezy na grzbiecie....

maja

1. Data: 2002-01-10 15:17:24

Temat: Re: uwaga na psy !!!!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>piesek i nie wiedzial, co robi !!!!! i do tego jeszcze mowi, ze to w mig
>nadrobie. MIG ??? to moja pierwsza serweta i idzie mi bardzo powoli.....

sluuuchaj, gusta psa nalezy brac pod uwage...

ja jak robie na drutach to zawsze bez wzoru pisanego typu zrobic
iles rzedow tak, zalapac 2 oczka na koncu tu, etc etc ..sama
ciagle cos wymyslam...i pruje bo mi cos innego przyszlo do
glowy...pamietam taka sytuacje - robilam COS...mamrotalam pod
nosem, robilam, przestalo mi sie podobac - ktos znajomy podszedl
i pyta - a co to robisz? Na to moj maz - pytaj szybciej, ona TO
zaraz spruje i zacznie cos zupelnie innego...

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-10 16:28:54

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> piesek i nie wiedzial, co robi !!!!! i do tego jeszcze mowi, ze to w mig
> nadrobie. MIG ??? to moja pierwsza serweta i idzie mi bardzo powoli.....

hihihi, moje koty zawsze mi ,,pomagaja", a poniewaz param sie glownie
robotkami z wloczki, wiec mozesz sobie wyobrazic. Znalazlam juz Szarusie
wrzeszczaca wniboglosy uplatana dokumentnie siecia roznokolorowych
welnianych nitek. Na dolkadke czort wcale mi nie pomagal sie z nich
wyplatac, tylko motal sie coraz wiecej. Poniewaz nie posiadam dwu par rak,
wezwalam na pomoc meza z nozyczkami :-)))
Ale jakies pozytywy z tego sa: juz nie zostawiam rozgrzebanych robotek kiedy
ide do pracy, hihi
Grazyna

1. Data: 2002-01-10 17:55:56

Od: "Magda Zalewska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> wrote in message

> [...]
> wezwalam na pomoc meza z nozyczkami :-)))
> Ale jakies pozytywy z tego sa: juz nie zostawiam rozgrzebanych robotek

Moja kocica siadła sobie kiedyś cichutko koło mnie jak byłam bardzo zajęta
robotą na drutach. Chyba chciała mi dać do zrozumienia że mam zostawić te
druty i zająć się nią bo po prostu odgryzła nitkę.

Magda
GG 1663774; ICQ 136403608

1. Data: 2002-01-10 21:48:02

Od: "Ula Idzikowska" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piesek i nie wiedzial, co robi !!!!! i do tego jeszcze mowi, ze to w mig
> nadrobie. MIG ??? to moja pierwsza serweta i idzie mi bardzo powoli.....

...tiaaa...
...a moja papuga [jedna z dwoch, bo druga jeszcze sie nie oswoila], to
zwykle zaczyna od niesmialych propozycji pomocy - mamla w dziobie welne przy
klebku, albo wskoczy mi na kolana i probuje zlapac zylke z drutow. Jak
pozwalam jej sie rozbrykac, to potrafi wejsc mi na palec, na ktorym mam
naciagnieta nitke i ja zabrac, albo zdejmuje oczka z drutow, albo probuje
zabrac same druty i strasznie sie wscieka, jak sie okazuje, ze moja wizja
swetra jest inna, niz jej :)).

pozdr

--
Ula
n...@w...pl

1. Data: 2002-01-11 11:07:14

Temat: Re: uwaga na psy i dzieci !!!!
Od: "REANATA" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piesek i nie wiedzial, co robi !!!!! i do tego jeszcze mowi, ze to w mig
> nadrobie. MIG ??? to moja pierwsza serweta i idzie mi bardzo powoli.....

Mój syn też mi kiedyś "pomógł" i spruł kilka rzędów robótki, rzekomo chciał
obejrzeć ile mi przybyło i tak jakoś mu się pociągnęło i tak fajnie się
pruło.....
Pozdrawiam z nad nowej robótki (prezent dla mamy!) Renata

Co to za materiał?
druty - wzór
Do Elzbiety Tomaszewskiej i innych...
Tygrys - prośba